![]() |
|
|
|||
|
|||
*** Ypres 2006 - De foto's ***
De eerste reeks foto's (shakedown) ... staan online ...
http://www.dorme.be Orginelen altijd via mail verkrijgbaar !!!!! ![]() ![]() Last edited by karld; 23-06-2006 at 08:19. |
|
|||
|
|||
Ook de rest staat online ....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Knappe foto's!
Ben zelf ook gaan kijken, vond het een boeiende wedstrijd. Er is niet echt om de zege gestreden, maar alles war eronder zat was wel spannend. De FIATs waren ook echt spektaculair en indrukwekkend!!! |
|
||||
|
||||
Unbreakable en ik waren vrijdag en zaterdag in Ieper voor weekend vol top rally, er was een aangenaam sfeertje, een mooi weertje én een wedstrijd met spanning tot de laatste KP voor plaatsen in de top6. (zo zou het altijd moeten zijn
![]() We hebben weer een heel aantal foto's gemaakt, een selectie (70pics) ervan vind je op BTSpictures.be. Hier alvast enkele theasers: ![]() ![]() ![]() ![]() Soms komen er op heel ongelegen momenten (tussen de 0 wagens) rare voortuigen door, wat de KP met vertraging laat starten... ![]() ![]() More foto's? > BTSpictures.be Ook een kleine video compilatie online ! Last edited by Mr.Dallara; 25-06-2006 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Veel sfeer (vooral in Freddy Loix area
![]() Super 2000 Dit zijn de rallywagens v/d toekomst. ![]() ![]() Super 1600 ![]() ![]() ![]() IRC op Eurosport En dit is hoe ze de beelden maken... ![]() Last edited by Guido; 25-06-2006 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Gr. N
![]() ![]() ![]() Historics Zeer mooi en groot deelnemersveld. Alleen zat de timing wat raar in elkaar, maar goed, dat kon de pret tijdens de "sideways" passages niet drukken. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Er staan hier weer een paar zeer prachtige foto's tussen al die andere mooie
![]() Zelf heb ik ook een paar genomen, wel maar met mijn compact toestelletje: Het verkeersbord ![]() Snijers die mooi de hoek om schuift ! ![]() Princen op snelheid ![]() En Aava, ik vond hem ook mooi rijden ! ![]() |
|
||||
|
||||
hier de sortie van casier in dikkebus
http://tinypic.com/15y7jao mijn andere foto's van freddy op de site ( wouter godderis ) maar ze staan er nog niet allemaal op |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|