![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Ballast werd dacht ik voor de 24uren volledig verwijderd hé?
En ja ik vrees ook dat we wel eens geen Eurotech Marcos zullen zien... |
#3
|
|||
|
|||
Eurotech toch van de partij!
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
hehe dat zou vuurwerk geven, maar liefst niet tot in bandenmuur ![]() spa 2004 ![]() |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Eurotech had ook in het begin gezegt dat het waarschijnlijk Euser zal zijn als 3de rijder.
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#7
|
|||||
|
|||||
Een gevalletje Eurotech:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Een beetje (gezonde ![]() *1) Zijn PR en Vips tijdens de 24 uur belangrijker dan de veiligheid van de coureurs? *2) Heeft men op een creatieve ![]() *3) Het kampioenschap was al om zeep voor Eurotech, zocht men een goedkope uitvlucht om de verplaatsing richting Lausitz te maken te ontlopen? *4) Was men in slappe tijden op zoek naar de nodige persaandacht? Gevalletje mediageil? Eigenwijs als altijd ga ik voor optie 2 ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 11-08-2006 at 22:41. |
#8
|
||||
|
||||
Wel Mark je zet ons weer aan het denken, maar net zoals jou zou ik ook voor *2 gaan.
Goeie reden zoeken voor grotere achtervleugel te krijgen... T'zou wel kunnen maar of het nu echt zo is... zullen we niet direct (of nooit) weten vrees ik ![]() |
#9
|
||||
|
||||
Hi,
Ja, het is inderdaad tegenstrijdig. Maar waar ik een beetje aan zit te denken, is de coureur Marc Goossens. Die man kan rijden als één van de besten, zonder twijfel...daarbij ook nog eens zeer sympathiek. Ondanks mijn PSI - hart, supporter ik hem...en probeer ik hem te volgen in Amerika. Volgens mij is HIJ ook een eye-catcher op de 24 uur. En het is één van de laatste mogelijkheden om hem op Zolder te zien rijden. Een race zonder Marc, kan autosportliefhebbers misschien doen besluiten om niet te komen. Immers de race zelf zal toch wel een "gevecht" worden tussen SRT en GLPK, wat waarschijnlijk gewonnen wordt door GLPK. (Ze hebben een iets betere structuur qua team), dus niet echt boeiend meer voor het publiek... Ook Cor Euser is een begrip op autosport gebied, dus misschien trekt dat ook mensen aan. En je kunt natuurlijk starten en na een paar rondjes uitvallen...als je het echt te gevaarlijk is.... En voor VIP's, Sponsors en Media aandacht kan soms plotseling veel... |
#10
|
||||
|
||||
Het lijkt me duidelijk dat Eurotech via de vleugelaffaire dichter bij de C5R's wou komen. En geef hen eens ongelijk... Als de Belcar organisatie slim had geweest hadden ze dit ook toegelaten, nu zijn er logisch gezien maar 2 kandidaten voor de overwinning bij de 24u...
|
#11
|
||||
|
||||
Ik snap de Belcar niet meer ze.
![]() |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Dan stel ik mij de vraag : Waarom Eurotech niet ? Uit chauvinisme ? Of hebben ze in Zolder bang dat de Marcos de Corvetten verslaat ? Wie zal het zeggen ? De organisatie mss? |
#13
|
||||
|
||||
Tis datgene ik wil zeggen.
|
#14
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik dat als je een kampioenschap maakt, dat het de bedoeling is om in alle klassen gelijkwaardige deelnemers te vinden...
En als dat niet zo is, moet je proberen om de wagens gelijkwaardig te maken. Wat doet de Belcar: het omgekeerde... Gelukkig dat GLPK die Corvette heeft ingezet; dat Sporza met een cheque is afgekomen. Anders was er niets van spanning meer ![]() |
#15
|
||||
|
||||
Het moet dan ook enorm frustrerend zijn om aan een wedstrijd deel te nemen, wetende dat je geen overwinning kunt binnenhalen (en voor de meeste K1 teams zelfs geen Top3), ook al haal je alles uit je wagen.
Soit, we kunnen er nog duizenden posts over hebben, er lijkt dit seizoen blijkbaar geen beterschap te komen in de Belcar... Als de RACB het zo wil, so be it. Maar achteraf moeten ze niet klagen dat het publiek wegblijft. Ik zal wel sparen om extra LMS races en Fia GT's mee te pikken volgend seizoen...of misschien Grand Am/Nascar... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|