![]() |
|
|
||||
|
||||
you've been hacked
![]() Last edited by airco; 14-01-2002 at 19:49. |
|
||||
|
||||
*zzzzzzz*
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
OK. OK. You win.
![]() |
|
||||
|
||||
waar zit onze man van de wet als je hem nodig hebt
![]()
|
|||
|
|||
NOOT :
Hieraan kan de wet mijns insziens niets doen zolang er gaan klacht is van de "eigenaar". Het is een klachtmisdrijf dwz dat het niet ambtshalve vervolgbaar is maar een klacht moet vooraf gaan. Net zoals bij het copiëren van CD's bvb moet de auteur, uitvoerder, zanger ... eerste een klacht indienen vooraleer de uuitvoerende en rechterlijke macht in actie kan schieten. Dus klacht indienen is de boodschap !!! C U |
|
||||
|
||||
voor de klachten bij pascal binnenrollen.
Dit is geen hack. Enkel een feature van IE die we gebruiken. gegevens van je HD worden op geen enkele manier over het internet verzonden, en zijn dus ook niet zichtbaar voor anderen. mor ge kunt mensen wel goe doen verschieten azo ![]() airco
|
||||
|
||||
Krijgt Airco al schrik?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
lol
airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
that's me ffs
mor in realiteit doenek geen vlieg kwaad zene. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mja,
ik heb em overtijd tegengekomen op een telenet-forum. was nie echt verrast omdat ik wist wat met IE allemaal kon. airco
|
|