![]() |
|
|
||||
|
||||
***24H Zolder : De foto's***
De foto's van aankomst van teams op dinsdag zijn terug te vinden op volgende link : http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=44
Enkele teasers : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Knappe foto's Brecht!
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
die is wel mooi !
zo zouden er meer moete zijn in dat zilver ! |
|
||||
|
||||
Op http://www.24u.be/2006/nl/fotopages/album/23/ zijn ook foto's te vinden van gisteren.
Mooie livery trouwens van DaikIn!! |
|
|||
|
|||
Foto's vrije trainingen 24 uur van Zolder
Hey,
Ik post hier wat foto's die ik vanavond getrokken heb op het circuit van zolder tijdens de vrije trainingen voor de 24 u. Hopelijk hebben jullie er iets aan. Geef gerust jullie commentaar! Meer foto's komen binnenkort op onze website Groeten, Vincent (Ik weet niet of het hier verboden is zoveel foto's te posten, moest dat zijn dan verwijder ik ze meteen !) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Onze fotootjes van woensdag... de rest kan je vinden op onze site
Enkele teasers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sportieve groetjes, Insanity & Infinity ![]()
|
||||
|
||||
Het heeft bijna heel de dag geregend in Zolder, blijkbaar heeft dat alle fotograven afgeschrikt om buiten te komen met hun toestel?
![]() @ insanity: prachige shots van in het donker! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Daarbij is het donderdag, en dus is er een BBQ in de Wheels (althans in 2004 en 2005) waar de meesten waarschijnlijk ook zijn. Je bent gewoon wat aan de vroege kant... |
|
||||
|
||||
Ik zal het leed wat trachten te verzachten met de foto's die ik gisterenavond genomen heb.
![]() ![]() Legend Cars ![]() ![]() ![]() ![]() Die dingen gooien heel wat zandbakkiezel op de weg, dus na de sessie, iedereen de baan schoonvegen! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dan waren de endurances aan de bak. Ook hier viel wat te beleven.
Met de Yaris de limieten verkennen... ![]() Vlammende TT... ![]() Clio ingezoomd ![]() Mini stijl bergop... ![]() Oh ja, er reden natuurlijk ook Porsches mee... ![]() |
|
||||
|
||||
en dan de nachtbrakers!
Vol in de ankers... ![]() Rijdend neon-bord? ![]() Party Booster... ![]() Wilde actie bij nacht... ![]() op ijs? ![]() Knallend achterste... ![]() nog meer ijs! ![]() het zou best kunnen dat ik zaterdagavond ga terugkeren... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
prachtige foto's echt knap
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|