![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Champcars terug naar Europa? Wellicht Assen?
Iemand die de TT van Assen heeft bekeken heeft wellicht kunnen oordelen dat de vernieuwde versie van Assen uitermate geschikt is voor autosport. Wellicht ter gruwel van de motorsport-liefhebbers maar zo'n circuit moet ook blijven leven
![]() Onder impuls van Jos Vaessen heeft Assen de laatste jaren een geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Daar mogen andere circuits in de Benelux best jaloers worden. Een heldere visie en flinke portie gezond verstand hebben Assen definitief op de kaart gezet. Voor de motors was dat al tientallen jaren het geval overigens. Wat Eau Rouge/Spa is voor de autosport, dat is de Assen voor de tweewielers. Assen zet meteen in op hoogwaardige autosport: Quote:
Dus 2008 een race in Assen, Le Mans en ergens in de UK?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() als Assen het lukt, zal ik wel eens Holland doorkruisen, maar ik heb er mijn twijfels over eerlijk gezegd. zeker als de merger er komt, zal het Indy-racen weer naar Amerikaans isolement neigen.
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Ja, het is een Volvo. Maar ik race wel! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
![]() Last edited by Mario; 26-06-2006 at 11:56. |
#5
|
||||
|
||||
Waar heb ik nog zoiets gehoord ?
Gingen de Champcars ook eens niet naar Francorchamps komen ? Was dat niet vorig jaar of het jaar ervoor ? Ik heb tot nu toe nog geen Champcar op Francorchamps gezien . (Al wel een Indy car op Zolder) Hopelijk lukt het voor Assen. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Er is idd ooit sprake van geweest dat de Champcars lonkte naar Spa..........maar dat was tijdens de dagen dat het nog CART heette. Die toko is inmiddels op de fles. Kalkhoven & Friends hebben destijds een doorstart gemaakt en al de "dure" uitgaven geschrapt. Inmiddels zit er een nieuwe structuur aan te komen........op een gezondere en levensvatbare basis. Dus kan men weer voorzichtig aan groei / expansie denken.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Echter de vooruitzichten voor 2007 en vooral 2008en verder zijn zonder meer goed te noemen. Niemand die dit jaar ook maar een extra dollar uitgeeft aan die wagens die geloof ik al 8 jaar oud zijn. Idem dito m.b.t. bepaalde coureurs. Wel talentvol maar net geen volledig budget? De kans is groot dat de budgetten volgend jaar lager liggen gezien de lagere kosten voor de nieuwe Panoz Chassis. Als hopenlijk in 2008 de fusie een feit is en de "blue chip sponsors" terugkeren dan is het helemaal een feest.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
||||
|
||||
Champcar naar Nederland?
http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=4421
De Champcar series komt vanaf 2007 voor 5 jaar naar Nederland op het vernieuwde circuit van Assen. Er is nog een reden denk ik die niet in het bericht wordt genoemd: de coureurs. Jan Heylen van Belgie, en de twee nederlanders: Nicky Pastorelli en Charles Zwolsman. |
#10
|
||||
|
||||
Het is erg voorbarig dit bericht ze zitten daar net als zandvoort met geluidsdagen.
Tijdens het laatste auto en motor weekend begon men te klagen dat verstappen een demo gaf en dat waren maar een paar ronden. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Champcar is op dit moment "on live-support". Na de doorstart van CART heeft men nog steeds niet de juiste weg naar boven gevonden. Er is hoop voor 2007 ivm de komst van de nieuwe wagens. Qua TV, publiek, adverteerders blijft het een ramp. Men blijft spreken over een merger tussen Champcar en IRL. CART en Europa waren een gigantische flop qua opbrengst (Brands Hatch, Rockingham en Eurospeedway). Kan me onmogelijk indenken dat Champcar dan een vijf-jarige verplichting aangaat gezien de voorgeschiedenis en de lopende problematiek. Wellicht 1 jaar vast en de rest als optie?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Verdomd lastige datum voor die race in Assen. Als in Spa alles op tijd af is dan hebben hebben we twee topwedstrijden in 1 weekend. Gezien de massale belangstelling voor de F1 in Nederland met Albers en wellicht Spyker F1 zal dat heel wat toeschouwers kosten aan de poort in Assen.
Hopenlijk hebben ze rekening gehouden met deze finaciele tegenvaller in jaar 1. Alhoewel, als er een Limburgse suikeroom te vinden is zal dat wel goed zitten ![]() Toch plaats ik nog enkele vraagtekens bij het gehele verhaal: - Nog steeds geen melding van dit feit op www.champcarworldseries.com - Wie is de organisator van deze race?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|