![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint op Adria? | |||
1 / Vitaphone Racing Team / Maserati MC12 GT1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 11.76% |
2 / Vitaphone Racing Team / Maserati MC12 GT1 |
1 | 5.88% |
4 / GLPK-Carsport / Corvette C6R |
4 | 23.53% |
6 / Phoenix Racing / Aston Martin DBR9 |
4 | 23.53% |
9 / Zakspeed Racing / Saleen S7-R |
5 | 29.41% |
11/ Balfe Motorsport / SaleenS7-R |
0 | 0% |
23 / Aston Martin Racing BMS / Aston Martin DBR9 |
0 | 0% |
24 / Aston Martin Racing BMS / Aston Martin DBR9 |
0 | 0% |
33 / Race Alliance Motorsport / Aston Martin DBR9 |
0 | 0% |
38 / Waiblinger Motorsportclub, Lamborghini Murcielago R-GT |
1 | 5.88% |
Voters: 17. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Fia GT, Round 9, Adria
Entry list: http://www.fiagt.com/results.php?eve...n=Entry%20List
Opvallende dingen: -All-Inkl.com Racing komt dit onder een andere naam uit: Waiblinger Motorsportclub. Peter Kox Rijdt ook dit keer weer op de Lambo. -Geen Renauer Porsches -3P Events komt met een Ferrari 430 in de GT2 klasse. -Geen Jarek Janis op de Zakspeed Saleen. (willen ze niet meer winnen?) -Nigel Taylor terug op de Saleen van Balfe -Antoine Gosse terug op de 56 JMB Ferrari. -Belgian Racing terug met de Vertigo Ballast: GT1: 1 = 30+25 Kg 2 = 40+25 Kg 4 = 40 Kg 5 = 20 Kg 9 = 40+30 Kg 23 = 20 Kg 33 = 30 Kg GT2: 58 = 50+28 Kg 59 = 20+28 Kg 62 = 20+28 Kg 63 = 25 Kg 75 = +25 Kg Last edited by JorritVD; 09-10-2006 at 16:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: Heb deze keer niet voor Zakspeed gestemt maar terug zoals in begin voor Phoenix Racing. Ze hebben 'maar' 20kg ballast, piloten kennen het circuit goed, en met wat geluk... dus geen aanrijdingen van 1 of andere Vitaboy ![]() ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 08-10-2006 at 01:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Phoenix is wagen n°5 Jorrit
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou best kunnen dat er een paar versneligsbakken er aan gaan. Het is een soort kartcircuit (layout dan), en het is juist veel acceleren tot de 4-5-6 en dan meestal terug naar de (1-)2-3 Last edited by JorritVD; 08-10-2006 at 09:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
http://endurance-info.com/article.php?sid=2718&thold=0
even kort wat ik denk dat er instaan. Ik heb de google translator gebruikt. Dit wordt waarschijnlijk de laatste race voor de Lambo voor dit seizoen. Hans Reiter is gevraagd om het team te gaan helpen. All-Inkl heeft plannen om volgend jaar weer mee te doen met de Lambo. Bouchut rijdt misschien in een Aston Martin (Team Modena?) of met de Lambo in Dubaï. Ze willen in Adria proberen op het podium te komen. |
|
||||
|
||||
Wijzingen op de entry list van www.fiagt.com
-Jarek Janis toch op de Saleen -Lamborghini weer onder de normal ''All-Inkl.com Racing'' naam -Geen Leuenberger op de Lambo. Alleen Kox en Bouchut. -Geen 56 JMB Ferrari 430 GT2. -3P Events komt onder een andere naam uit dan eerst: Edil Cris Racing. |
|
||||
|
||||
En ook geen Balfe Saleen... reden??
|
|
||||
|
||||
The Italian cyclist Mario Cipollini, World Champion in 2002, will drive a BMS Scuderia Italia Aston Martin at Adria on Friday, during the 9th round of the FIA GT Championship...
Leuk als hij maar geen andere rijders gaat hinderen.
|
||||
|
||||
Virenque heeft toch ook goed gereden in de 24u van Spa vorig jaar? ik zie niet in waarom Cipollini het niet zou kunnen
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar als ik mij niet vergis werd hij toch 2de in z'n klasse vorig jaar want lang niet slecht was. Daarbij, ik denk dat een sportmens als Cipollini 'fysisch' beter voorbereid is op het racen dan sommige gentlemen drivers... |
|
||||
|
||||
Hij zal ongetwijfeld fitter zijn, maar vergeet niet dat je in de autosport vooral je nek en armen belast, terwijl het bij de wielersport vanzelfsprekend om de benen gaat. Maar hij zal inderdaad zeker voordeel hebben van zijn conditie.
|
|
||||
|
||||
Ik snap toch niet dat ze zomaar de eerste de beste idioot in zo'n auto laten rijden. Ik vind een DBR9 toch een redelijk groot verschil met een Viper eerlijk gezegd. Als hij maar geen koppeling of versnellingsbak kapotrijdt.
|
||||
|
||||
Op www.projectlemans.de zeggen ze dat Mario Cipollini in een DBRS9 gaat rijden.
Last edited by JorritVD; 13-10-2006 at 15:59. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|