![]() |
|
|
||||
|
||||
Ergernis van de dag
LUIZEN ! Mijn kinderen met hun mooie lange haren komen er weer eens mee van school. Een echte pest
![]() |
|
|||
|
|||
Traag internet op school. En dat in de richting Multimedia, een schande.
Tof deze nieuwe Thread! Mvg... |
|
||||
|
||||
Zo kunnen we ons hartje eens luchten hé
![]() |
|
|||
|
|||
Nog eentje: een jongen wordt daarjuist aan de bushalte in elkaar geslagen door twee Turkse jongens omdat deze jongen (het slachtoffer) de maandag een andere jongen had verdedigd.
Waar gaat de wereld toch naar toe! Mvg... |
|
||||
|
||||
Migrantenprobleem? Neeeeeeeeeuh
![]() |
|
|||
|
|||
Eigenlijk niet. Ik heb verschillende Turkse vrienden hoor maar diegene die het slachtoffer in elkaar sloegen waren wel Turkse jongeren, daarom dat ik dit vernoemde. Waren dat Belgen, Italianen etc. geweest dan had ik het nog vernoemd.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Dan vind men het gek dat sommigen rascist worden.
![]() |
|
||||
|
||||
Hier nog een plezante : 's morgens een proces-verbaal in de bus gekregen omdat ik de witte lijn overschreden had, wat me 150 euro kost, en dezelfde dag 's avonds in het naar huis rijden geflitst tegen 76 km/uur waar ik 50 mocht, wat me nog eens 130 euro kost. 280 euro aan boetes op één armzalige dag! Resultaat : Sennake heeft ondertussen 70 modelletjes op Ebay gezwierd!!
|
|
|||
|
|||
Ergernis van de dag (bijna elke dag): mensen die zich niet aan hun woord houden en de afspraken niet nakomen - een echte plaag de dag van vandaag. Ik word er een beetje moedeloos van, pff
|
|
||||
|
||||
Ergenis van de dag, het feit dat een autosport forum gebruikt wordt om frustraties uit het dagelijkse leven te ventileren...
![]() ![]() ![]() Keep it bright guys ![]() ... en als dat niet helpt, eens een goei pint gaan pakken. ![]() Last edited by Guido; 01-12-2006 at 11:38. |
|
||||
|
||||
tja, ik erger me aan al die drinkers die mij wakker houden
![]()
|
||||
|
||||
Bussen die niet komen opdagen tijdens de examens... En daar betaal je een dure Buzy pas voor... Laten we allemaal het openbaar vervoer gebruiken, da nis de wereld helemaal omzeep.
|
|||
|
|||
Je al 5 jaar een B-licentie internationaal hebt, en nu plots een palmares moet gaan voorleggen om een hernieuwing van je licentie te krijgen. Blijkbaar nieuwe regels van de FIA. Alles over kop dus nog gaan bij elkaar zoeken om tijdig je licentie te hebben voor Dubai. Waarom kan alles eens niet gewoon bij het oude blijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote: