![]() |
|
|
||||
|
||||
subaru impreza wrc 98 C.Mcrae-N.Grist
|
|
||||
|
||||
Hoeveel wil je er nog maken? Je vraagt erachter in een andere topic en zie dat je nog twee dozen hebt liggen
![]() ![]() Maar veel succes, zal mooie wagen worden. Geen zin om andere decals te gebruiken erop?
|
||||
|
||||
Das den 98 he, is de 99 dat ik zocht, en die andere is voor die van Thiry
Is de bedoeling om alle fabrieks impreza's te maken, daarmee. |
|
||||
|
||||
Toffe wagen is dat. Ik heb hem ook staan, maar is nodig gerestaureerd. En ook dat zal lukken aangezien er nog een 98-versie hier staat om later om te bouwen tot ene van Lietaer (als ik dat goed heb, zou moeten kijken, maar te lui)
Good luck, ik ga hem volgen ;-)
|
|||
|
|||
Mooie wagen , daarom heb ik die ook al gemaakt
![]() Maar de jouwe zal waarschijnlijk wel mooier zijn aangezien dit mijn eerste wagen was die ik maakte. Veel succes ermee ! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik kan niet meteen iets opmerken. Is ook al lang geleden dat ik deze maakte, dus de moeilijke passages kan ik ook al niet meer. Tof dat je bij de carterplaten aan de bouten gedacht hebt.
|
||||
|
||||
Idd knap werk scooby
![]() ![]() Zal eens moeten verder doen aan m'n Focus zeker...
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit !
Ik heb die al gemaakt maar die van jou ziet er mooier uit en blinkt meer ![]() |
|
||||
|
||||
Ivm de voetsteunen voor de piloot ,heb je die gaatjes uitgeboord of zwart geverfd?
|
|
||||
|
||||
Heb die gaatjes geschilderd
![]() |
|
||||
|
||||
Het kleur is reeds gespoten,gelakt en de raamrubbers geschildert.
![]() ![]() binnenkant, nog niet ze veel aan verandert ![]() Ook heb ik de bovenste delen van die klepjes in de voorbumper ingewerkt ![]() Last edited by scoobyfreak; 19-01-2007 at 23:23. |
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit hoor !
Leuk dat je dat in de voorbumper hebt ingewerkt |
|
||||
|
||||
Mooi spuitwerk
![]() |