![]() |
|
|
||||
|
||||
***Rallysprint Moorslede***
Is dat geen prachtige bolide
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zeer mooie wagen, de livery mag er ook zeker wezen !
|
|
||||
|
||||
Jammer dat hij maar één ronde gereden heeft.
|
|
|||
|
|||
Jammer dat u alleen maar foto's van deze prachtige bolide post.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Die links ervan (van Prinzie) heeft ook al niet uitgereden. Eerste bocht in vierde ronde lag hij eruit. Commentaar van den piloot: "Ik reed 5 per uur en we gleden gewoon de gracht in (binnenkant bocht notabene). Ik dacht nog: tien, wat doet ze raar..."
Ik heb meerdere pics van de rallywagens, telkens bij de start of in het servicepark genomen. Weet niet of ze het posten waard zijn want ik nam ze vooral om de livery's na te maken voor modelbouw.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als liefhebber van het merk ,
prachtige foto en idem voor het voituurke ! ! !
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Er komen er nog aan, een klein beetje geduld. Als bakker was ik al van zaterdagavond 20 u in de weer en dan daarna naar de rally. Was doodop gisternavond, wetende dat ik om 2u maandagmorgen terug al uit de veren moest, ben ik wat gaan slapen. Maar er volgen er nog. ![]() Vazily. |
|
||||
|
||||
Hier al twee zoethoudertjes.
Hagel, regen, wind en zon heb ik moeten trotseren, maar niet plooien was de boodschap. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Knappe foto"s en dat in zo"n hondeweer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Das een prachtige bmw van Leune, ik ben er alesinds zot van
![]() ![]() |