![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Voor de geinteresseerden onder jullie, ik heb nog enkele toestellen Sony P5 liggen aan een spotprijsje. De eersten zullen het snelst gediend zijn, en de voorraad is beperkt.
Tech Specs Sony P5 3.2 effective Megapixel Super HAD CCD 3X Optical Zoom 6X Precision Digital Zoom Stamina, 90 min./1800 shots Optical Viewfinder MPEG Movie-HQ Burst mode MPEG Movie EX (no audio) USB Terminal Clip Motion AF illuminator Pop-up Lens ISO sensitivity setting Audio/Video-out De toestellen worden zoals hierboven in een box geleverd (aan huis op aanvraag en indien afstand niet te groot) en mogelijke opties bij het toestel zijn: Extra Memory: 32/64/128 MB Extra Li batterijen Extra Tasjes Wie een degelijk kwaliteitstoestel zoekt voor haarscherpe fotos te maken, twijfel niet. Prijs: 700 € (per box) Indien aan huis te leveren, gelieve dit kenbaar te maken samen met de bestelling. Ook eventuele opties bij de bestelling kenbaar maken. Bestel hier ! grtz Wh@le |
|
||||
|
||||
Wat zijn de manuele mogelijkheden van dit toestel?
Sluitersnelheid en diafragma zijn die in te stellen? |
|
|||
|
|||
Tech Specs Sony P5
|
|
||||
|
||||
Re: Digital Imaging with Sony P5
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
LOL Bart.
Ik heb de tech specs nog eens bekeken. VEEEEEEEL te weinig opslag capaciteit en nul komma nul manuele mogelijkheden. Dus ik pas. |
|
|||
|
|||
Bart,
Heb jij nu toch wel de enige testfoto te pakken gekregen zeker ![]() Wh@le |
|
||||
|
||||
Ikzelf heb mijn oog laten vallen op de Canon G2 (maar ik zal nog een beteke moeten sparen).
Trouwens Wh@le op enkele van je foto's sta ik ook (pitmuur) maar ik heb mezelf wel niet goed kunnen herkennen. |
|
|||
|
|||
Bart,
Had dat dan gezegd, dan had ik u eens goe scherp getrokken ![]() Wh@le :grenade: |
|
||||
|
||||
zoomt hem hier voor het meest?
![]()
|
|