Vanavond is het tijd om wat achterstallig (autosport)leeswerk in te halen, kom ik dit tegen op Pitstop:
Quote:
Belcar - Teams richten belangenvereniging op
Negen Belcar-teams hebben vanmiddag in Spa beslist een belangenvereniging op te richten. Op die manier willen de teams de communicatie met organisator en promotor SRO verbeteren.
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1822
|
We leven in 2007, dus iedereen heeft de VRIJHEID om een bericht te lezen / begrijpen zoals hij/zij dat wil. Correct me if I'm wrong
Een belangenvereniging oprichten als consument, want dat zijn de teams/coureurs van "producent" SRO? Dat doe je alleen maar als er iets niet in de haak is. Zo simpel is het! Anders gezegd, 9 teams (dus 18 wagens?!) zijn niet tevreden over de handelswijze van SRO. Dat is bijna 50% van je deelnemersveld. Let wel, dit zijn 9 teams die er openlijk vooruit komen, er zuller er wel een paar diplomatiek zwijgen
Jaja, ik hoor het commentaar al. SRO is een jonge organisatie, (te?) weinig mensen en de welbekende blaba......geef die mensen een kans. Mijn antwoord: Bullshit! Hadden ze maar beter bij het hoofdkantoor van SRO (ja de witte prins op het paard

) hun "emerging market BE" moeten onderzoeken. Autosport is niets anders dan zaken doen, daarin heb je maar 1 kans! Als ik mijn offerte te hoog de deur uitdoe ligt mijn concurrent (diplomatiek noemen we dat concu-collega : kots-smily:

) dubbel van het lachen
Dus, is deze belangenvereniging een teken aan de wand dat SRO, afdeling BE, een probleem heeft met haar klanten?