![]() |
|
|
||||
|
||||
*** ADAC Rallye Deutschland - de foto's ***
|
||||
|
||||
Mooie foto's.
Waar en op welke proef hebt ge deze foto maakt ? http://users.skynet.be/rallyfoto/fotos/deu4.JPG Ik had nl. ook tussen de wijnvelden foto's willen nemen, maar ben er niet geraakt dit jaar. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Juha!!
|
|
||||
|
||||
Die foto is gemaakt op Schönes Moselland, op een paar kilometer van de finish.
@ Guido: merci! Ben zelf ook heel tevreden. ![]()
|
||||
|
||||
Hier enkele foto's van mijn bescheiden fototoestel...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Volgende keer als ik in een rally wagen kruip meerijd zal ik maar een proper onderbroek aandoen
|
||||
|
||||
Vanwaar de interesse voor 2x de Honda Civic? Modelbouwplannen?
![]() |
|
||||
|
||||
Heb inderdaad per ongeluk tweemaal deze Civic erin gezet. Maar aangezien deze al een tijdje in de kast zit en ik nu pas voor de eerste keer hiervan een rallywagen zag, MOEST ik hiervan detailfoto's hebben. Tot last van mijn neef die net reuzehonger had (en nadien doodleuk twee Big Mac's binnenspeelde)
|
||||
|
||||
Voor de eerste keer is fotootjes getrokken op een rally en het viel best wel mee! Ik post er later nog een paar, maar om te beginnen een opwarmertje!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtz Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
Hier één van mijn foto's genomen op Dhrontal II waar de mousse van Gardemeister zijn band ons om de oren vloog.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mijn foto's van Duitsland staan ook online op www.freewebs.com/tmrallysport
|
|
||||
|
||||
Quote:
Graag foto's bijplaatsen in deze thread, anders kieperen we dit bericht morgen naar de trash-can ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|