![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
omdat het niet altijd van het dakspringen of liedjes kwelen moet zijn gaat tania dexters meerijden als co-piloot in de dakar 2003.
Daar gaat weer een beetje dakar glorie en wordt het weer een beetje meer een VIP circus.
|
||||
|
||||
als ze het evengoed doet als eurosong dit jaar vrees ik voor de piloot, want dan gaat hij niet heelhuids in dakar raken.
airco
|
||||
|
||||
Hij zal al blij mogen zijn als ze in Afrika geraken
![]() |
|
||||
|
||||
Tja om de geruchten dan maar te stoppen kan ik melden dat Tania Dexters [4]NIET[/4] als copiloot zal deelnemen aan Dakar 2003...
|
||||
|
||||
Daar mag je wel eens wat meer uitleg bij geven Bart.
|
|
||||
|
||||
tja mijn bericht komt dus wel uit het bekende autosportblad express he
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bij Tanja Dexters zelf
![]()
|
||||
|
||||
Mijn bron was Pieter-Jan Verhaest, toen stond nog vast dat hij 2 buggy's zou maken 1 voor hem en 1 voor Tania... Nu is dus al beslist om met 1 buggy deel te nemen piloot Pieter-Jan Verhaest en copilote Tania Dexters... De buggy zal de carrosserie van een Audi TT hebben met een motor van een Porsche (kan nog veranderen; is trouwens al 3 keer van gedacht verandert). De persvoorstelling zal ergens in oktober-november plaatsvinden in mijn stamcafé; als ik de exacte datum weet kun je hem inschrijven op de kalender...
|
||||
|
||||
En hoe zit het hiermee?
|
|
||||
|
||||
heb vorige week op de radio gehoord dat ze NIET gaat meedoen. Ze heeft naar het schijnt een plaatje opgenomen én gaat het promoten in Frankrijk... tsja, in de woestijn ga je er niet veel verkopen zekers
![]() |
|
||||
|
||||
Ge weet nooit, in ruil voor nen emmer water ofzo
![]()
|
||||
|
||||
Ze kunnen Tania misschien verkopen in ruil voor een paar kamelen
![]() Altijd handig als ge vast zit in de zand ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het project is een jaar uitgesteld, normaal zullen ze dit jaar enkele historic rally's rijden met een 2800TE van GG
|
|