![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: IPMS Nationals, Nieuwegein (NL) - 18 oktober 2008
Meer informatie volgt in deze thread.
|
|
||||
|
||||
Zo is dat, en hier is die info dus.
1. De inschrijving is geregeld. We hebben 8 meter stand gevraagd, maar in functie van de inschrijvingen gaan we misschien 1 à 2 meter moeten opofferen. Maar goed, dat is geen ramp natuurlijk. 2. We hebben besloten om deze keer een thema aan te houden op onze stand. de keuze viel op 60 jaar Porsche. Ik ga samen met Gulfie trachten om wat Porsche promomateriaal vast te krijgen om het thema ook visueel uit de stand op te lichten. Haal dus al jullie Porsche-modellen maar uit de vitrine. We zullen ze kunnen gebruiken. 3. Daags voor de meeting in Nieuwegein hebben we nog een maandelijkse meeting in de Kluis. Dat is dus een ideale gelegenheid om modellen met iemand anders mee te geven indien jullie zelf niet naar Nieuwegein afzakken. 4. Gelieve in deze thread te melden of jullie van plan zijn om naar Nieuwegein af te zakken, en of we kunnen rekenen op het nodige materiaal, en evt. welke modellen jullie mee willen nemen / geven. 5. De wedstrijd is in Nieuwegein steeds van een hoog niveau. Indien jullie dat willen kunnen jullie modellen zelf inschrijven via de website van de organisatie. Die pagina's staan nu nog niet online, maar ik zal jullie op de hoogte houden van zodra dat kan. Het blijft natuurlijk ook mogelijk om jullie wedstrijdmodellen in deze thread aan te melden. Vergeet dan ook niet aan te duiden in welke categorie je ze wil inschrijven. Dit zijn de verschillende wedstrijd categorieën: Categorie V1 :Vliegtuigen militair schaal kleiner dan 1/72 Categorie VP72: Vliegtuigen Propeller schaal 1/72 t/m 1/49 Categorie VJ72: Vliegtuigen Jets schaal 1/72 t/m 1/49 Categorie VP48: Vliegtuigen Propeller schaal 1/48 t/m 1/33 Categorie VJ48: Vliegtuigen Jets schaal 1/48 t/m 1/33 Categorie VP32: Vliegtuigen Propellor schaal 1/32 en groter Categorie VJ32: Vliegtuigen Jets schaal 1/32 en groter Categorie VC: Civiele vliegtuigen alle schalen Categorie HELI: Helikopters alle schalen Categorie MV1: Voertuigen militair, schaal 1/35 en groter Categorie MV2: Voertuigen militair, schaal kleiner dan 1/35 Categorie CV1: Civiele voertuigen, schaal 1/24 en 1/25 Categorie CV2: Civiele voertuigen, groter dan 1/24 Categorie CV3: Civiele voertuigen, kleiner dan 1/25 Categorie CVR: Civiele vrachtwagens, alle schalen Categorie CVS*: Auto's sport (rally, F1, Le Mans) alle schalen Categorie CM: Civiele motoren, alle schalen (ook racemotoren) Categorie S1: Schepen schalen tussen 1/2 tot 1/250 Categorie S2: Schepen, schalen tussen 1/251 en 1/500 Categorie S3: Schepen, schalen tussen 1/501 t/m 1/1200 Categorie F1: Figuren, kleiner dan 90 mm Categorie F2: Figuren, 90 mm en groter Categorie FB: Figuren & Bustes, alle schalen Categorie VAS: Vacuform & scratchbuilt modellen, alle schalen Categorie DVO: Diorama’s voertuigen alle schalen Categorie DIO: Diorama’s overige, alle schalen Categorie SFR: Science Fiction en ruimtevaartuigen. * hierin vallen auto's die niet voor de openbare weg geschikt zijn. Geen motoren en vrachtwagens in deze categorie. Categorie JAL Jeugdcategorie: Alleen toegankelijk voor modelbouwers jonger dan 16 jaar! Alle modellen en alle schalen. STRAIGHT OUT of the BOX (SOB) ** Categorie SOBVL: Vliegtuigen, alle schalen Categorie SOBCV: Civiele voertuigen, alle schalen Categorie SOBMV: Militaire voertuigen, alle schalen Thanks ![]()
|
||||
|
||||
Heb je misschien ook de URL van de website van de organisatie?
En in principe ben ik er ook bij. Zonder Porsche's... die ene 917k die ik heb liggen krijg ik voor die tijd niet meer klaar ben ik bang ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Allé, ik mag ook mee naar Nieuwegein, ik heb er ook eentje in mijn kast staan, ook al is hij 0 % natuurgetrouw nagemaakt.
![]() Misschien zijn het er tegen dan 2, als alles meevalt tenminste.
|
||||
|
||||
Volgende mensen hebben tijdens de meeting van 19 september bevestigd aanwezig te zullen zijn: TvD - HHugo - Guido - BSModels - Nismo - Sennake - Carlos en onder voorbehoud Tom21 en Petter.
Zoals op de meeting werd afgesproken wordt het centrale thema "60 jaar Porsche" opgegeven. Jullie kunnen dus vrij modellen naar eigen keuze mee te nemen zonder rekening te houden met het gegeven Porsche. Diegene die zelf niet op de IPMS Nationals aanwezig kunnen of willen zijn, maar toch modellen willen meegeven, kunnen die modellen meebrengen naar de reguliere meeting van 17/10/2008. De modellen worden dan door iemand anders naar Nieuwegein meegenomen en evt in de wedstrijd ingeschreven. Laat ik toch nog even uitdrukkelijk vermelden dat we NIET MOGEN VERKOPEN tijdens deze beurs, anders wordt de club als handelaar getaxeerd. Er wordt zoals vanouds gecarpooled. Samenkomst is zoals steeds de carpool parking te St.-Job-in-t-Goor, maar deze keer om 07.00 uur. De laatste praktische dingetjes zullen worden besproken tijdens de meeting van 17 oktober.
|
||||
|
||||
Dat wordt gegarandeerd weer één van de hoogtepunten van het jaar! Ik kijk er nu al naar uit!
En oh ja, ik ben weer online, joepie!! |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik mijn vrouwtje kan overtuigen om ernaartoe te reizen met het gezinnetje. Is net voor mijn verjaardag en naar het schijnt moet je er echt eens zijn geweest...
|
||||
|
||||
Ik ga ook mee. Ik heb met Dominique afgesproken dat ik mijn draaibankje ga meenemen. Aanwezigen op de stand die dus iets gedraaid moeten hebben ... 't is dan de moment.
Een eerste bestelling van onze voorzitter is al binnen ...
|
||||
|
||||
Thanks Gulfie. Dit zal een mooie blikvanger worden!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Na ongeveer 2 uurtjes rijden ben je ginder.
|
||||
|
||||
Is niet ver idd. Maar twee uurtjes rijden vanwaar dan? Ik woon in een boerengat called Heule bij Kortrijk e...
![]()
|
||||
|
||||
Van daaruit is het ongeveer een dikke 5 uur rijden...
|
|
||||
|
||||
Als ik geen tractors tegenkom...
![]() ![]() ![]()
|
|