De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 26-01-2008, 18:35
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Modelbouwfestival IPMS Moorsele

13e Modelbouwfestival van Modelbouwclub IPMS Moorsele
op 2 & 3 februari 2008
in OC De Neerbeek te Bissegem
van 9.30h tot 17.30h
inkom gratis
info: P.debaere 058/31 73 58 of filsoft@pandora.be


Vorig jaar stond ik er samen met enkele West-Vlaamse vrienden die ik had leren kennen via Modelbrouwers. Ook dit jaar kregen we ruimte toegewezen van de organisators (10 meter ipv 6 vorig jaar). Opnieuw ben ik de enige rallybouwer, naast de tuners en andere specials van oa Wheelin, Moggot en Bora van die andere site.

Net als vorig jaar ga ik ook dit jaar reclame maken voor deze site. Ook al ben ik (nog) geen volwaardig lid, toch wil ik De Paddock promoten. En normaal gezien volgt mijn bijdrage op het eind van deze maand (als er geld over is, haha, grapje )

Ik plaats nadien wel enkele foto's. Wie eens op bezoek wil komen, moet maar wat laten weten. Nog een jaar of twee en we overheersen er de militairen en vliegeniers, woehahahahaha
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #2  
Old 26-01-2008, 18:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Als er voldoende clubleden van DePaddock in West-Vlaanderen zijn, kunnen we natuurlijk overwegen van een De Paddock stand te hebben, dus "voor en door De Paddock". Als het voor velen blijft met "ja, maar nu niet, later eventueel", zal het zich ook in de toekomst moeten beperken tot dit soort privé initiatieven - wat op zich lovenswaardig genoeg is natuurlijk.

Veel plezier gewenst ginder en "geef ze er maar eens goed van langs".
  #3  
Old 26-01-2008, 20:10
kevin555's Avatar
kevin555 kevin555 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2007
Location: menen
Posts: 101
Voor mij is Bissegem maar 5min rijden dus de kans dat ik kom is heel groot .
  #4  
Old 27-01-2008, 01:01
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Als er voldoende clubleden van DePaddock in West-Vlaanderen zijn, kunnen we natuurlijk overwegen van een De Paddock stand te hebben, dus "voor en door De Paddock". Als het voor velen blijft met "ja, maar nu niet, later eventueel", zal het zich ook in de toekomst moeten beperken tot dit soort privé initiatieven - wat op zich lovenswaardig genoeg is natuurlijk.

Veel plezier gewenst ginder en "geef ze er maar eens goed van langs".

Ah ik doe het met plezier hoor. Net als vorig jaar laat ik wat kaartjes met de website erop op tafel liggen. Voorlopig is de beurs te klein om de bende van De Paddock erbij te vragen. Dit jaar begint het ginds al uit zijn voegen te barsten. Maar als ik merk dat er nog meer interesse is, dan wil ik gerust overwegen om volgend jaar samen een De Paddockstand te plaatsen. Nu berust alles vooral in lokale clubs en particulieren.

Maar dat we ze er eens goed van langs zullen geven, daar mag je zeker van zijn !! Denk zelfs om me eens aan een wedstrijdje te wagen met de Subaru (waarvan ik nog steeds geen eindfoto's heb laten zien)
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #5  
Old 27-01-2008, 01:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Als er voldoende clubleden van DePaddock in West-Vlaanderen zijn, kunnen we natuurlijk overwegen van een De Paddock stand te hebben, dus "voor en door De Paddock". Als het voor velen blijft met "ja, maar nu niet, later eventueel", zal het zich ook in de toekomst moeten beperken tot dit soort privé initiatieven - wat op zich lovenswaardig genoeg is natuurlijk.

Veel plezier gewenst ginder en "geef ze er maar eens goed van langs".
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
dan wil ik gerust overwegen om volgend jaar samen een De Paddockstand te plaatsen. Nu berust alles vooral in lokale clubs en particulieren.

Als er voldoende leden (in orde met hun lidgeld) zijn in West-Vlaanderen en er is interesse van die leden om aan eendert welke beurs in de regio deel te nemen, dan doen we samen met die leden - het zijn tenslotte dan volwaardige clubleden - gewoon een stand.

Iedereen is uiteraard altijd van harte welkom op een stand van De Paddock, maar exposeren is iets wat we voorbehouden aan de clubleden, toch?
  #6  
Old 27-01-2008, 01:22
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
............................

(waarvan ik nog steeds geen eindfoto's heb laten zien)
Shame on you
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
  #7  
Old 27-01-2008, 14:55
Rallymen's Avatar
Rallymen Rallymen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2007
Location: ingelmunster
Posts: 419
bissegem

Is voor mij ook maar 10 min rijden dus ik kom zeker ook eens af.
@Loeten ben jij daar het hele weekend?
Laat eens iets weten.
Ben daar over een jaar of 10 eens geweest maar stond bijna niets van rally, was bijna allemaal militair.
Is dat al een beetje veranderd of niet?.
  #8  
Old 29-01-2008, 00:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Iedereen is uiteraard altijd van harte welkom op een stand van De Paddock, maar exposeren is iets wat we voorbehouden aan de clubleden, toch?
Absoluut !! Ik bedoelde eigenlijk dat de standjes ginder te Bissegem vooral van lokale clubs en particulieren komen. Het was een beetje fout gezegd. Ik vind het trouwens reuze dat je het aangeeft dat het best zou kunnen vanuit De Paddock zelf, onder de genoemde voorwaarden. Het is er maar een kleine beurs, dus dan verwacht je niet meteen de grotere clubs... Anyway, ik ga er mensen voor warm maken om lid te worden EN om eventueel volgend jaar te exposeren.

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Shame on you
I know, maar ook shame on the weather want als het mooi weer is, ben ik niet thuis of heb ik geen tijd... Ik hoop op woensdag...

Quote:
Originally Posted by rallymen View Post
Is voor mij ook maar 10 min rijden dus ik kom zeker ook eens af.
@Loeten ben jij daar het hele weekend?
Laat eens iets weten.
Ben daar over een jaar of 10 eens geweest maar stond bijna niets van rally, was bijna allemaal militair.
Is dat al een beetje veranderd of niet?.
Ik ben daar heel het weekend, zeker weten. Het is wel carnaval te Gullegem, waar heel mijn schoonfamilie aan meedoet, maar modelbouw komt voor mij op de eerste plaats!!

Vorig jaar was het eerste jaar dat er eens een deftige tafel met auto's stond. Het initiatief kwam van een ontgoochelde bouwer die via de Nederlands modelbouwsite een oproep plaatste. Met zijn vieren waren we aanwezig: tuning, racewagens, specials en mijn rallycars. Ook dit jaar zal dat zo zijn, maar hebben we wel 10 meter gekregen...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #9  
Old 30-01-2008, 22:37
vinnie's Avatar
vinnie vinnie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Waardamme (Oostkamp)
Posts: 391
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Met zijn vieren waren we aanwezig: tuning, racewagens, specials en mijn rallycars. Ook dit jaar zal dat zo zijn, maar hebben we wel 10 meter gekregen...
Hellaba On The Road Brugge zal ook aanwezig zijn met enkele leden.
Grts Vinnie.
  #10  
Old 03-02-2008, 10:09
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Allez gij... Je zat meer bij onze stand dan op de uwe...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #11  
Old 03-02-2008, 21:08
vinnie's Avatar
vinnie vinnie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Waardamme (Oostkamp)
Posts: 391
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Allez gij... Je zat meer bij onze stand dan op de uwe...
Tuurlijk kwestie van je contacten te onderhouden.
Vind het altijd leuk praten met gasten met dezelfde interesses.
Allez tot in Jabbeke.
Grts Vinnie.
  #12  
Old 04-02-2008, 14:01
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Enne wordt dienen "Mag-ik-die-map-eens-zien"dude nu lid bij jullie? Hij wil ook naar Jabbeke komen kijken, maar drie mensen van zijne club hebben ons al toevertrouwd dat dit niet door zal gaan EN dat hij nog op zijn oren zal krijgen voor zijn enthousiasme... En zeggen dat zijne camion nog met de eerste prijs gaan lopen is in de wedstrijd he... Terwijl je overal de plekjes waar het (chromen) onderdeel aan de sprue vastzat nog kon zien...

Anyway, even een paar foto's van onze stand. Dank nogmaals aan de bezoekers van oa De Paddock. Het was een leuk kennismaken en vaak een heel interessant gesprek !!

Moet ik erbij zeggen dat den LUIGI heel veel aandacht heeft gekregen? Ieder kind maar ook heel wat volwassenen hebben hem zien pronken!! Wat zal dat zijn als Cars op de gewone tv zal uitgezonden worden... Ow ja, volgend jaar krijgt hij een collega uit Cars erbij. Later dit jaar meer hierover...













__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #13  
Old 04-02-2008, 14:59
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Schoon standje , enne, zijn ze dit jaar van uw modellen kunnen afblijven.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
  #14  
Old 04-02-2008, 15:45
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Neen, weer niet... Kijk maar bij Modelbrouwers waar er een heel verhaal aan vast hangt... En vraag maar eens aan Vinnie, die weet ook meer... Wat een zielig ventje. Gelukkig waren de organisateroren begripvol en zullen ze hun lid (!!) hierover aanspreken.
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #15  
Old 04-02-2008, 16:15
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Kijk maar bij Modelbrouwers waar er een heel verhaal aan vast hangt...

Helaba! Onze Paddockers niet naar een ander forum jagen zelle! Waarom zet je dat verhaal niet gewoon hier neer?
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.