![]() |
|
|
||||
|
||||
*** East Belgian Rally - de foto's ***
|
|||
|
|||
Ook in Ster ...
Hans. |
|
||||
|
||||
Mijn foto's van gisteren:
|
||||
|
||||
Hier vind je beelden, waaronder ook reeds van vandaag: http://freecaster.tv/rally
|
|
||||
|
||||
Knap werk mannen!
|
|
|||
|
|||
Gisteren ook drie specials gedaan...
Maar geen echte foto topdag... Hier toch een kleine selectie... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Goede namidag iederen,
Hier een foto van onze Fast Freddy ... Met sportieve groeten, Patrick Davin - www.racing-pictures.be ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Enkele beelden van dagje nummer 2. Vond het persoonlijk de mindere van beide dagen, wsl te wijten aan het slechte weer, velen hielden zich wat in (ofwel stonden wij op de verkeerde plaats hèhè
![]() Hans. |
|
||||
|
||||
Hier alvast enkele theasers, vanaf morgen vind je een heel album op BTSpictures.be
Fast Fredy zonder veel tegenstand onderweg naar de eindzege... ![]() Duez moest passen in het GT3 duel tegen snijers: ![]() ![]() Heckters: ![]() Lefevere: ![]() De Clio R3 van Schammel, een heerlijk autootje qua sound... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zaterdag middag stonden wij op KP Ster toen vlak voor onze neus Princen er hard afging. Ik heb enkele foto's van voor en direct na de sortie:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Dan moet ge niet ver van mij gestaan hebben.
Achter heb beekje op de hoek van het kruispunt zoiets ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Een album met 45foto's staat online op BTSpictures.be . Om het afteleren hier nog 2 theasers: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Heeft iemand foto's van Franky boulat en Mark Roef in de bmw m3? Hij reed in de M16 klasse.
|
|
||||
|
||||
Voorlopig ook nog geen Mini's zien voorbijkomen...
![]()
|
|