![]() |
|
|
||||
|
||||
Slim voorstel van Villeneuve
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat Villeneuve zijn voorstel mij ook wel aanstaat.
Het zou idd veel toffer zijn moesten er meer racen gereden worden. Meer racen betekent ook meer punten die er te winnen vallen. Het puntensysteem zou (imho) misschien een struikelblok kunnen worden. Er zullen misschien meer verschuivingen plaatsvinden in de rankings, maar ik vrees dat wanneer een F1rijder/F1team een heel sterk seizoen heeft dat die dan het seizoen zullen domineren en dat andere rijders/teams dan helemaal geen kans meer maken op een eventuele wereldtitel My 2 €cents |
|
||||
|
||||
mja betrouwbaarheid wordt in zo een systeem nog belangrijker. Meer GP's op evenveel tijd zou ervoor zorgen dat een team met technische problemen in het begin amper een week tijd heeft tot de volgende GP op oplossingen te zoeken. Als je zo 3 weken onbetrouwbaar bent de eerste weken kan je direct 30 punten achterstaan bij de piloten
![]() ![]() airco
|
||||
|
||||
Goed voorstel: meer races
![]() en minder testen: nu testen de grote teams met verschillende wagens tegelijkertijd en soms nog eens op verschillende cicuits tegelijkertijd. Dat is niet haalbaar voor de kleinere teams. Indien het testen tijdens de raceweekends zou moeten gebeuren, is het voor iedereen meer gelijk. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|