![]() |
|
|
||||
|
||||
Pronostiek voor Maleisië
Net als 2 weken geleden is er weer de pronostiek om de pole-tijd te raden. De regels zijn juist dezelfde gebleven:
Voorspel de pole-position tijd. Diegene die er het dichtste bij zit krijgt 10 punten, de tweede 4 punten, 3e krijgt 4 punten, 4e krijgt 3 punten, de 5e krijgt er 2, en de 6e ontvangt 1 punt. Om geldig deel te nemen aan het klassement moeten alle pronostiekjes ten laatste voor de eerste Zaterdagtraining binnenzijn. Je mag de vrijdagtraining gebruiken om als indicatie te dienen. Ook reeds ingegeven tijden mogen aangepast (dmv edit)worden tot zaterdag voor de eerste vrije zaterdagtraining. Meerdere deelnames verboden. Alle betwistingen worden in eer en geweten door de depaddock-admins beslecht. De voorlopige tussenstand (na 1 race):[list=1][*]Fleabite: 10 punten[*]Hhugo: 6 punten[*]Airco: 4 punten[*]Sennake: 3 punten[*]stijnconinx: 2 punten[*]Tibo: 1 punt[/list=1] Zaterdag 16/02 om 02h00(CET) is het uiterste ogenblik om een geldige deelname in te dienen P.S.: verder wordt het ge-apprecieerd als je ook de top 6 voor de race in je post vermeldt. Hier zijn helaas geen punten mee te verdienen. airco
|
||||
|
||||
1. Juan Pablo Montoya
2. Rubens Barrichello 3. Ralf Schumacher 4. Michael Schumacher 5. David Coulthard 6. Giancarlo Fisichella ***************** dees is ne voorlopige prono , mag ik die nog wijzigé ?
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Pole : M Schumacher 1m34,276
Race : 1. M Schumacher 2. Heidfeld 3. Barrichello 4. Panis 5. Trulli 6. Sato |
|
||||
|
||||
Pole: M. Schumacher in 1:33.750
Top 6: 1. M. Schumacher 2. R. Schumacher 3. Coulthard 4. Barrichello 5. Trulli 6. Raikkonen - Moeilijk om de pole te voorspellen aangezien ze in deze periode in Maleisië nogal eens met stormen af te rekenen hebben.
|
||||
|
||||
Pole: Montoya 1.33.803
1)Coulthard D 2)Montoya JP 3)Schumacher R 4)Schumacher M 5)Fisichella G 6)Massa F
|
|||
|
|||
Pole : Coulthard 1.33.100
race : 1 Coulthard 2 Schumi 3 Montoya 4 Raikkonen 5 Ralfke 6 Trulli
|
||||
|
||||
Pole : Montoya : 1' 34" 171
Prono : 1) JPM 2) Schumi 3) Raikkonen 4) Ralfke 5) Barri 6) Coulthard |
|
||||
|
||||
Wat me opvalt is dat de Schumi fans Montoya nooit in hun prono vermelden, zelfs niet in de top 6...
Toeval? of... |
|
||||
|
||||
Re: Pronostiek voor Maleisië
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Pole : M Schumacher 1m35,074
Race : 1. M Schumacher 2. R Schumacher 3. Barrichello 4. Montoya 5. Raikkonen 6. Massa |
|
||||
|
||||
pole: 1.35.871 door David Coulthard
1) K. Raikonen 2) M. Schuacher 3) D. Coulthard 4) N. Heidfeld 5) R. Barichello 6) J. Montoya |
|
||||
|
||||
pole: 1 min 35.652 - M. Schumacher
1. Raikkonen 2. Barrichello 3. Montoya 4. Fisichella 5. Coulthard 6. Trulli -Ik verwacht in de eerste bocht een Schumacher/Schumacher incident ![]()
|
||||
|
||||
pole M.schumacher 1m34.993
1. rubens barichello 2. J.P. Montoya 3. David Coulthard 4. Kimi raikonen 5. Nick Heidfeld 6. Ralf Schumacher
|
||||
|
||||
pole : R Schumacher : 1.35.856
gevolgd door: M Schumacher Barrichello Montoya Coultard Raikkonen uitslag race: 1. JP Montoya 2. Coultard 3. Barrichello 4. Salo 5. Raikkonen 6. R Schumacher tis maar ne pronostiek hé en ik geef toe, ik denk dat die BMW Power(achteraan op spoiler) er deze keer ten volle zal uitkomen (ook een beetje het geloof in Bridgestone kwijt, tis een gevoel, maar ik denk dat ze achterstand hebben opgelopen tov michelin) voor het kampioenschap is dit ook wel een mooie uitslag maarten |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|