![]() |
|
|
|||
|
|||
Toyota Levin TE 27 - 1/24
hier is een nieuw projectje .
de kever staat nu uit te harden in de blanke lak. dus kunnen we er nieuwtje uittrekken. Hier zie je de box-art : OK al wat werk aan verricht. De orginele achteras vervangen door lasnaald ( te verkrijgen bij (in W-vl de globus) de betere hobby boer) . De veerpoten vooraan van de veren ontdaan. it om de poten beter in de kas krijgen. Aan de onderkant de gewenste verlaging toe gevoegd door middel van plastic buisjes. De originele uitlaat ervan onder gehaald en een ook stukje plastic buis op gezet. De gaten waar de spiegels vanvooren staan dicht geplamuurd. De richtingaanwijzers op de zijflanken weggeschuurd. Als laatste een setje aoshima wielen met stretched bandjes erop gezet En dan krijgen we dit als reslutaat :
|
||||
|
||||
Dat ziet er een tof modelleke uit. De verlaging is goed gelukt.
|
||||
|
||||
Toffe wagen he. Dit heb ik ervan gemaakt, welliswaar met een andere doos en een setje decals van Studio 27...
![]() Succes !!
|
|||
|
|||
hier zie je de kleurencombo op de levin.
Nog niet alles is afgewerkt kwa spuitwerk : Op de laatste foto is te zien dat de plamuur werken goed gelukt zijn
|
||||
|
||||
Ik vind de kleurencombinatie goed gevonden. Een beetje een moderne-retro style.
Alleen, maar das persoonlijke smaak, vinnik de banden iets te ver uit de carroserie komen.
|
||||
|
||||
De kleurencombinatie ziet er picco-bello uit.
![]() Maar vertel ons eerst eens welke kleur verf er op je carrosserie hangt.
|
|||
|
|||
Hallo
tijd voor een kleine update. Dit is de bodykleur : ( staat alleen maar een nummer op ) Dit is de kleur die ik heb gerbuikt om de kaders rond de lichten te spuiten. Allen ook hier weer een kleurencode : Nu effectieve update : Heb de kaders rond de lichten gespoten. De kleine decals op de zijflanken gehangen alsook het 'levin ' logo op de kofferklep. hier zie je het resultaat : De middenste grille is gespoten met de gamma bus ( nr 705 = zijde glans silver). ook het interieur is gepsoten. Ik heb enkele plekjes moeten bijwerken . Op de foto valt dit hard op maar in het echt zie je dit nauwelijks. De kleur is gewoon bruin ( ts-1 tamiya spuitbus ) . Ook de toerentellerdecals gehangen. Dashboard is ook carrosiekleur alsook de vloer in de wagen. De noppen in de zetel bekleding aan geprikt met cocktialprikker. heirdoor moest ik wel wat bijstippen met bruin en dat zijn de plekjes dat je ziet. Zo dit was het voor vandaag. ![]()
|
||||
|
||||
mooi , maar ik vindt de velgjes toch net iets te breed
|
||||
|
||||
De velgen lijken te breed voor de banden, die op zich eigenlijk ook al ruim breed zijn. Ik zou ze op maat maken en dus naar binnen werken...
|
|
||||
|
||||
Niet direct mijn ding, maar het spuitwerk en interieur zien er wel netjes uit. Ik volg Sennake in de redenering omtrent de wielen. Ik zou er toch ook voor proberen te zorgen dat ze niet uit de kas uitsteken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En wat de zeteltjes betreft, die zou ik toch opnieuw onderhanden nemen, dan kan je ook de achterkant van die zeteltjes alsnog dicht maken. En dat bijstippen ga je anders toch blijven zien.
|
|||
|
|||
Als trouwe volgeling dan maar de volgende stappen ondernomen:
1. de zetels achteraan dicht werken. Ik hoop ze dit weekend te schuren. 2. de wielen in de kas en de juiste bandjes gemonteert: slicks. 3. de raamrubbers afgeplakt en gespoten. als ook was deze vernis. met pearl clear van tamiya uit het kleine spuitbusje. 4. de nummer platen eraan gehangen. Hier zie je vorderingen aan de carroserie, van de zetels heb ik helaas geen foto genomen.....
|
||||
|
||||
Brute bak zo!! Ziet er veel beter uit met de velgen binnen de kasten.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ziet er echt gigantisch veel beter uit zo! Proficiat met de aanpassingen!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|