De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 09-05-2009, 17:48
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
FIA GT '09 Round 2 Adria

Deelnemerslijst Adria is vrijgegeven op fiagt.com

Zoals eerder bekend geen Nissan deze keer.
Wel staat de Reiter Lambo GT2 (Kox/Janis/Haase) en de PMB Porsche 996 GT2-R op de lijst.

Kent er iemand trouwens die Gary Eastwood? Staat tot nu toe als enigste piloot op de Porsche. Enigste wat ik terug kan vinden over een zekere Gary Eastwood via google is een rijke zakenman?

Last edited by Viper GTS-R***; 09-05-2009 at 17:49.
Reply With Quote
  #2  
Old 12-05-2009, 12:57
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Dat vind ik toch een vroege maatregel. Adria zal de Saleen (althans door de presentator gezegd) sowieso minder goed gezind zijn door de grote wielbasis. Bovendien krijgen ze ballast mee door het behalen van de overwinning. Ik zou dus nog wat afwachten wat de volgende races geven...

Daarbij, de 2de K plus K Saleen was toch niet dominant (al had die natuurlijk niet zo snelle rijders maar toch)...
Kon je in je uitleg goed vinden Belle, maar SRO heeft hem zo te lezen toch belast. In Adria moet hij ofwel met kleinere restrictoren rijden ofwel met 50 kg extra ballast.

Voor Oschersleben is het de restrictoren die van 34mm naar 33.1mm gaan en komt er 10kg extra ballast.

Dit zo te zien enkel dus voor het exemplaar van Karl en Ryan.
Die k plus k Saleens, waren dat geen identiek dezelfde ex-ACEMCO wagens of was er maar één een ex-ACEMCO?

Last edited by Viper GTS-R***; 12-05-2009 at 12:58.
Reply With Quote
  #3  
Old 12-05-2009, 18:18
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Kon je in je uitleg goed vinden Belle, maar SRO heeft hem zo te lezen toch belast. In Adria moet hij ofwel met kleinere restrictoren rijden ofwel met 50 kg extra ballast.

Voor Oschersleben is het de restrictoren die van 34mm naar 33.1mm gaan en komt er 10kg extra ballast.

Dit zo te zien enkel dus voor het exemplaar van Karl en Ryan.
Die k plus k Saleens, waren dat geen identiek dezelfde ex-ACEMCO wagens of was er maar één een ex-ACEMCO?
Dat zal toch een groot nadeel zijn voor de Saleen in Adria...

En Viper, om je vraag te beantwoorden, beide K plus K Saleens zijn ex-ACEMCO wagens.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #4  
Old 16-05-2009, 18:26
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Dat zal toch een groot nadeel zijn voor de Saleen in Adria...

En Viper, om je vraag te beantwoorden, beide K plus K Saleens zijn ex-ACEMCO wagens.
Blijkbaar is de K plus K Saleen van Wendlinger nog steeds een maatje te groot aangezien de pole door hen gezet is .

EDIT: Ik lees net op racingworld.be dat Wendlinger gedisqualificeerd is omdat de wagen niet voldoet aan de aero-reglementen.
__________________

Last edited by GT2-R; 16-05-2009 at 18:29.
Reply With Quote
  #5  
Old 16-05-2009, 22:31
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Wat een race in GT2. Brilliant en weer een overwinning voor prospeed.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #6  
Old 16-05-2009, 22:55
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Wat een race in GT2. Brilliant en weer een overwinning voor prospeed.
Inderdaad! Proficiat voor Prospeed en toch ook wel PK Carsport ! Wel spijtig dat de GT1-race onthoofd was door het uitvallen van de K plus K S7-R's. Anders hadden we misschien nog een spectakulaire inhaalrace kunnen zien.
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 16-05-2009, 23:27
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
KAn er nu eens nooit iets goed gana met een safety car. SC laat iedereen door (ook de leider) in plaats van de leider door te laten en komt dan maar binnen.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #8  
Old 16-05-2009, 23:30
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Holsbeek
Posts: 413
Ben de tweede race van FIA GT3 uitgesteld aan het kijken... machtig zo in het donker!!!!
Reply With Quote
  #9  
Old 17-05-2009, 19:47
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Commentaar van de beide heren (Val Hillebrand en nog iemand die ik niet bij naam ken) waren wel niet zo goed, niet tijdens FIA GT3 evenmin bij de FIA GT race zelf. Verre van de goede commentaar tijdens het Silverstone weekend. Was dat nu iemand anders? Deze keer toch wel veel fouten die ik hoorde tijdens de race van hun twee.

Over de race zelf, mooi van Prospeed ze doen het zo maar weer eens in dat super zware GT2 veld! In kwalificatie moet je dus, zo te zien, niet te snelste zijn om een race te winnen. Constant goed rijden en een goede race pace hebben is wat hier telt, dat lieten ze goed zien! Proficiat!
Reply With Quote
  #10  
Old 17-05-2009, 20:09
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Commentaar van de beide heren (Val Hillebrand en nog iemand die ik niet bij naam ken) waren wel niet zo goed, niet tijdens FIA GT3 evenmin bij de FIA GT race zelf. Verre van de goede commentaar tijdens het Silverstone weekend. Was dat nu iemand anders? Deze keer toch wel veel fouten die ik hoorde tijdens de race van hun twee.

Over de race zelf, mooi van Prospeed ze doen het zo maar weer eens in dat super zware GT2 veld! In kwalificatie moet je dus, zo te zien, niet te snelste zijn om een race te winnen. Constant goed rijden en een goede race pace hebben is wat hier telt, dat lieten ze goed zien! Proficiat!
Voor Silverstone gaf Gert Vermersch commentaar, nu was dat inderdaad iemand anders. Jezus wat deed die dat slecht!!! Hillebrand viel nog mee maar die andere kerel kende er echt NIETS van!
Reply With Quote
  #11  
Old 17-05-2009, 20:17
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Grobbendonk
Posts: 183
Heb zelfs een tijdje het geluid afgezet omdat ik me ongelooflijk ergerde aan de commentaar.
Reply With Quote
  #12  
Old 17-05-2009, 20:51
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
Voor Silverstone gaf Gert Vermersch commentaar, nu was dat inderdaad iemand anders. Jezus wat deed die dat slecht!!! Hillebrand viel nog mee maar die andere kerel kende er echt NIETS van!
De man zei dat het normaal was dat beide Maserati's op de eerste rij stonden omdat ze al jaren domineren... Ok, Vitaphone heeft de laatste titels gewonnen, maar hoe lang is het geleden dat ze alletwee op de eerste rij stonden?...
Reply With Quote
  #13  
Old 18-05-2009, 00:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
De man zei dat het normaal was dat beide Maserati's op de eerste rij stonden omdat ze al jaren domineren... Ok, Vitaphone heeft de laatste titels gewonnen, maar hoe lang is het geleden dat ze alletwee op de eerste rij stonden?...
Die gaat er blijkbaar vanuit dat wanneer je een kampioenschap wint, je het hele seizoen dominant bent geweest.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #14  
Old 18-05-2009, 09:16
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Die gaat er blijkbaar vanuit dat wanneer je een kampioenschap wint, je het hele seizoen dominant bent geweest.
Belle ze hebben die Maserati's toch ferme beperkingen moeten opleggen om ze traag genoeg te maken.
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #15  
Old 18-05-2009, 11:42
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Commentaar van de beide heren (Val Hillebrand en nog iemand die ik niet bij naam ken) waren wel niet zo goed, niet tijdens FIA GT3 evenmin bij de FIA GT race zelf. Verre van de goede commentaar tijdens het Silverstone weekend. Was dat nu iemand anders? Deze keer toch wel veel fouten die ik hoorde tijdens de race van hun twee.
de fout die mij het meeste op viel was in de laatste 10 minuten. Kumpen zit op een bepaald moment op 7s van Bartels. Enkele ronden later zit hij op 10s, maar daar waren ze dan heel enthousiast over, want het gat was zó klein geworden dat "het nog mogelijk was". da's gewoon een teken dat je niet aan het opletten bent...


maar ja, veel ervaring zullen ze nog niet hebben, dus dat zal ook wel spelen
__________________

Last edited by marcel; 18-05-2009 at 11:42.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.