![]() |
|
|
View Poll Results: Moet een serie of klasse een minimaal aantal deelnemers hebben voor de fans? | |||
Nee, minimaal twee is voor mij voldoende |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 12.50% |
Nee, ik blijf de koers volgen....ook al zijn het maar 8 ofzo |
2 | 12.50% |
Nee, maar vanaf 20 stuks begint het pas leuk te worden |
6 | 37.50% |
Nee, anders...... |
0 | 0% |
Ja, onder 16 deelnemers ga ik niet kijken. |
3 | 18.75% |
Ja, onder 20 deelnemers ga ik niet kijken. |
1 | 6.25% |
Ja, maar ik kan geen getal prikken..... |
1 | 6.25% |
Ja, en de FIA/Nationale bonden bepalen de minimale waarden. |
1 | 6.25% |
Ja, anders............ |
0 | 0% |
Pfffff, ik word moe van deze crisis. |
2 | 12.50% |
Multiple Choice Poll. Voters: 16. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Moet een serie of klasse een minimaal aantal deelnemers hebben voor de fans?
Moet een serie of klasse een minimaal aantal deelnemers hebben voor de fans? Het lijkt me een simpele vraag, maar zijn de antwoorden dat ook? Dit jaar hebben diversen klassen en series last van bloedarmoede.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toe ik als jong ventje in de jaren zeventig naar de wedstrijden in zolder ging ,en er stonden toen tien vertrekkers op de startplaats dan hadden we een redelijke groep. Zelfs voor Europese races waren er dat soms niet meer. En nu maar klagen dat er minder als twintig aan de start staan?
|
||||
|
||||
Quote:
In dienen tjid waren er ook nog nie veel auto's hé. Toen ik als manneken van 6 aan den draad stond te kijken naar de R5 Turbokes waren er toch een stuk of 40 hoor. Ps: heb ze niet geteld want ik die tijd was ik lege fleskes aan het oprapen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hier in Senegal kruipen die mannekes zelfs in de vuilbakken om de lege plastiek flessen mee naar huis te nemen. Ze vergeten daarbij wel het vuit terug in de vuilbak te leggen...
|
|
||||
|
||||
Eric van der Poele is redelijk duidelijk:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|