![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 19 februari 2010
Met minder dan een werkweek te gaan tot onze volgende geplande bijeenkomst, tijd om deze thread op te starten. Zoals altijd zal ook nu de vergadering weer plaats vinden op onze vertrouwde locatie: De Kluis te Bolderberg (Zolder). Starten doen we ook nu weer om 20.00
Korte agenda: - introductie nieuwe leden - vernieuwen lidgeld voor diegene die dit nog niet deden - club kledij - update, hopelijk heb ik ze bij - update bestelling display cases - Deelname On The Road - Jabbeke - 3 museum trip - De Paddock goes... op museum trip! (eerste voorstel planning en kosten) - demo 1: hoe aanbrengen van washes, methodes en toepassingsmogelijkheden. TvD gaat deze doen, anderen die hier ervaring mee hebben, mogen natuurlijk ook hun ervaringen tonen - demo 2: hoe traanplaten maken, Guy doet deze demo - bespreking meegebrachte modellen - varia Als je van plan bent van af te zakken naar De Kluis volgende vrijdag, gelieve dit dan hier te willen bevestigen. Kwestie dat we weten wanneer iedereen er is en we kunnen starten. ps. ook de hardnekkige "niet-aanmelders" ![]() ![]() Hebben bevestigd: - Gulfie - Erik Olijnsma - Koerser & Vince01 - Nismo & Jr - Sennake - Doc - TvD - Tjello - Loeten - Loixrallyfan - BSmodels - Big Attack & "we" - ... Last edited by Guido; 19-02-2010 at 14:13. |
|
||||
|
||||
Ik ga mij hardnekkig ... wel aanmelden.
![]() Oproep aan Guy: 'Breng ook u materiaal eens mee om de traanplaten te maken'.
|
|||
|
|||
Ik ga ervan uit dat ik er ook bij zal zijn.
|
|
|||
|
|||
Als ik Spa overleef kom ik ook.
De demo om traanplaten te maken vind ik interessant ,ik heb er trouwens nodig. |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn, en als er geen badminton op het programma staat, is de kans groot dat Jr er ook bij gaat zijn.
![]() Tot vrijdag ![]()
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid: ik ga geen "traanplaten maken" eh mannekes, ik ga een stukje traanplaat maken om te tonen hoe het moet. Als ik hier zo een beetje de posts lees zouden de mensen nog gaan denken dat ik de ganse avond "corvee heb" en traanplaten ga zitten maken van 8 uur tot middernacht
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga onze materiaalmeester halen en dan kom ik ook.
![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook en ik ga ook niet de hele avond corveeen met het wassen...
![]()
|
||||
|
||||
Ook ik ben weer van de partij
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn ( de eerste keer
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig en hopelijk op tijd deze keer. Ik breng ook de gekochte dozen mee voor Doc en Koerser.
Tot dan !
|
||||
|
||||
Ik kom ook kijken. Heb de smaak te pakken.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
zal er zijn, al een maand geen model meer vast gehad.
Iedereen is bij deze dus gewaarschuwd ![]()
|
|||
|
|||
je gaat ons modellen toch niet afbreken en als je komt voor fotomodellen moet ik je ontgoochelen er zitten alleen lelijke dikke venten.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan er niet bij zijn vrijdag.
Ik zal er wel zijn in Jabbeke. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|