![]() |
|
|
||||
|
||||
Telindus day in RAI Amsterdam
Vandaag zijn Werner en ik een foto-shoot gaan doen voor het Telindus-team in de Rai te Amsterdam. De resultaten kan je gaan bezichtigen op http://www.telindus-racing-team.com
Maar om te bewijzen dat het weer hard werken was, post ik hier toch al enkele foto's... ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 03-04-2002 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Ongetwijfeld zwaar werk
![]()
|
||||
|
||||
staat die werner daar wat men zijn handen in zijn zakken te staan.
![]()
|
||||
|
||||
Jamaar ikke nie zenne!
En bij Werner is da maar gezichtsbedrog... |
|
||||
|
||||
Manmanman, die 2 middelste babes, waar hebben ze die vant straat geraapt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Anekdote: Toen wij daar binnen kwamen en vertelden dat we foto's gingen nemen verdwenen die madammen vliegensvlug om zich nog "even bij te werken". ![]() En over die een babe die ons zag komen en zei: "Ik ben er helemaal klaar voor heren" gaan we hier niet verder uitwijden. ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 03-04-2002 at 23:33. |
|
||||
|
||||
Zijn die dames echt of waren dat van die kartonnen?
Op beide foto's staan ze verdacht veel in dezelfde houding ![]()
|
||||
|
||||
En hier de punten :
de rechtse 8/10 de linkse 6/10 de middelste : 3/10 ![]() |
|
||||
|
||||
Door sennake zenne zonnenbril begint zenne decolleté wel dieper te hangen hé
![]()
|
||||
|
||||
Moesten jullie geen rode broek ook aandoen?
![]() Zeg Sennake van hoeveel verschillende teams heb je nu eigenlijk al een uitrusting, voor elke dag van de week een? ![]()
|
||||
|
||||
Volgens mij is werner aan het zakbiljarten
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ahaaa, ... het is zoiets van 'zoek de tien verschillen'?!
|
|