![]() |
|
|
||||
|
||||
Porsche 911 GT2 - Tamiya - 1/24
Opmerkelijk hoeveel belangstelling deze wagen vrijdag op de meeting had. Ik vind het raar, waarom?, omdat deze fictief is. Ik had effe geen zin om met referentiemateriaal te werken. Ik had gewoon zin om eens iets te doen zonder te weten waar het eindigd, dus het kon alle kanten op. Om te begonnen het onderstel aan elkaar gelijmd, geverfd en geweatherd
Daar deze kit een circuitversie is heb ik het een en ander moeten aanpassen om er een setje rallyvelgen onder te krijgen. Aan de voorkant is het spoor een mm of 2 smaller gemaakt en achter is het spoor verbreed. Daarna een setje velgen gezocht en na het afwerken van de velgen kreeg ik dit resultaat En tussendoor begonnen aan het interieur, ook weer volledig naar eigen goesting
|
||||
|
||||
En dan de body. eerst maar eens een achtervleugel uitgezocht, er zitten er nl 3 bij deze kit. Daarna een kleurenschema opgesteld. Toen ik wist welke kant ik opwilde nog decals in huis gehaald, waarbij mijn grote dank aan Big Attack voor het leveren van de FINA decals en aan Starmodel die nog een heel mooi decalsetje voor me had.
De body is gespoten in 3 kleuren, wit, mica blue en mica red. Daarna de hele body geschuurd met finishing compound, de decals erop en 2 lagen blanke lak. Het resultaat
|
||||
|
||||
voor een fictieve wagen is dit zeer geslaagd!
|
||||
|
||||
Gij hebt het al verklapt, zie ik.
|
||||
|
||||
Doc,
Zo wil ik ook altijd bouwen. Om met een stuk referentie materiaal te werken, maakt het alleen moeilijker. Ga zo voort, ik ga deze volgen! Greetz, Gert |
|
||||
|
||||
Effe een overzicht van de afgelopen week.
Het dashbord is in kleur gezet, enkele extra schakelaars zijn toegevoegd en met kristal bound heb ik glaasjes voor de meters nagebootst. Na een drybrush kreeg ik dit resultaat Daarna naar eigen smaak wat elektronica toegevoegd De rest van het interieur is OOB gebouwd. Uiteraard wel een gordersetje gebruikt Ondertussen zijn de raamrubbers ingekleurd en is er een begin gemaakt met het inkleuren van de panellines. Met een beetje meeval is deze tegen volgende meeting klaar.
Last edited by Doc; 06-07-2010 at 20:23. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Knappe dingen die hier worden getoond! Respect!!
|
||||
|
||||
Na de nodige problemen, de chroomparts zaten niet bij deze kit, is het me gelukt om dit project af te ronden. Eindpiccies :
http://forum.depaddock.net/showthrea...d=1#post260035
|
|