![]() |
|
|
||||
|
||||
Mercedes-Benz SLR McLaren - Tamiya - 1/24
Voila,
na wat militair modelbouwwerk en enkele kleine tussendoortjes terug een 'serieuze' doos opengetrokken uit de stapel todo's Voor deze heb ik de uitgebreide detailset van crazy modeler aangeschaft. Deze bestaat uit ongeloofelijk veel Photoetched onderdeeltjes.... Deze kit lag al een paar jaar te wachten en heb er echt zin in ! Nu de nieuwe mercedes SLS er is (volgens mij één van de mooiste auto's van dit moment trouwens) trok de SLR terug mijn aandacht. ![]() |
|
||||
|
||||
Dit zijn alle extra onderdelen .... enorm veel ...
heb me een speciaal schaartje aangeschaft en moet zeggen dat dit veel makelijk gaat dat met een mesje ! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben begonnen met de basis voor het interieur in de grondverf te spuiten, en daarna het rood en het zwart aan te brengen.
Dan de onderdelen voor de voorste schijfremmen opengelegd... redelijk veel klein gepruts... ![]() enkele uurtjes later... : ![]() |
|
||||
|
||||
Veelbelovende start van een mooie kit en indrukwekkende update set. Ik ga alvast in stilte volgen. Veel geluk en amusement ermee!
|
|
||||
|
||||
deze is idd de moeite waard om te volgen ja
|
||||
|
||||
man! al die after-market spulletjes! Daar ga je uurtjes zoet mee zijn... maar daar draait het om, toch?
Alvast veel plezier ermee en maak er een mooie van! Mijn aandacht heb je!
|
|||
|
|||
Ik volg ook. Veel succes met de bouw
![]() |
|
||||
|
||||
Indrukwekkend! Ik ga ook deze met veel plezier in stilte volgen ...
|
|
||||
|
||||
Amai nog niet, zoveel onderdeeltjes om 1 remschijf, dat belooft.
Veel plezier ermee. ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Onderdelen om te schuren, om ze daarna in de grijze primer te zetten
![]() Last edited by bartmotte; 05-09-2010 at 20:14. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Alles wordt gespoten in tamiya 'gun metal'
daarna gunze matte vernis. ![]() |
|
||||
|
||||
En zo moet ie helemaal komen, helemaal mat... dus geen polierwerk deze keer, maar langs de andere kant ook moeilijk want een stofje wegschuren en polieren zit er deze keer niet in !
![]() Last edited by bartmotte; 05-09-2010 at 20:16. |
|
||||
|
||||
mooie kleur is dat
|
|