![]() |
|
|
||||
|
||||
Ka models Hi-tech detail set for ferrari 250 GTO
Upgrade setje voor de 250 GTO. Daar ik toch wat meer aandacht wil gaan besteden aan de buid van de 250 ben ik eens opzoek gegaan naar een upgrade setje. Daarbij viel men oog op deze, toch wel zeer mooie, set van Ka Models.
Er zit een A4 tje bij met aan de voor en achterkant een duidelijke beschrijving van waar alle onderdelen moeten komen Eerste PE velletje de dashbordmetertjes
|
||||
|
||||
Het volgende PE velletje bevat de spaken voor de velgen
De velgen zelf zijn gedraaid uit aluminium, de wielbouten ook gedeeltelijk trouwens Setje met enkele metaldecals De kelkjes voor de motor te verfraaien, ook mooi gedraaid En ten slotte de nieuwe uitlaatstukken. Een mooi setje dat niet echt goedkoop is, ook weer niet overdreven duur trouwens, maar die wel een enorme meerwaarde geeft aan het model. En geef nu toe, dat verdiend een 250 GTO toch wel. ![]()
|
||||
|
||||
Ehm, stomme vraag misschien, maar deze set is voor de Revell kit en toch niet voor de Fujimi kit die jij hebt?
|
||||
|
||||
Yep, maar zoveel verschil zit er niet tussen de revell en de fujimi versie. En de rest maken gewoon passend.
![]()
|
|