![]() |
|
|
|||
|
|||
DTM ticketten
Hallo liebe Menschen,
DTM komt eraan; voor mij zonder twijfel een zalig evenement...maar zonder ticketjes geraak je natuurlijk niet binnen :/ (kapitalisme he..) Daar kan natuurlijk iets aan gedaan worden door ticketten te kopen... Interessant info kan gevonden worden op http://www.motorsporttickets.de/seit...dtm_zolder.htm en op http://www.eyes-e-tools.com//custome...jzen%20DTM.doc Grappig genoeg zijn de prijzen verschillend, maar moet je op de Duitse site 8 euro verzendingskosten betalen en een overschrijving naar Duitsland kost ook snel enkele euro's... Iemand een idee hoe het juist zit, en waar wij Belgen onze ticketten kunnen bestellen? Mijn voorkeur gaat uit naar het Silber-ticket, alhoewel dat pijn gaat doen in de portefeuille. |
|
||||
|
||||
Prijzen schommelen tussen 5 en 60 als ik me niet vergis...
![]() Kunt is bellen naar zolder zelf, kunt daar ook uw ticketten aanvragen!
|
|||
|
|||
Zouden ze die op het NRF misschien niet verkopen? Da's simpeler..
|
|
|||
|
|||
Tickets van 5 tot 58 , parking niet inbegrepen.
(5 is vrijdags aan de draad) Er dient apart betaald te worden voor : parking, algemene inkom, paddock, tribunes ... Info + tickets circuit Zolder : 011/85.88.89. C U |
|
|||
|
|||
Merci, merci! Zal na't weekend eens bellen... Met welke ticketten/tribunes vinden we jullie daar terug?
Blijkbaar staan er al enkele van die tribunes voor het NRF? Best wel fijn...denk ik...hebben meer mensen een mooi zicht en nog comfortabel ook :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Zachter dan beton he, en leuker dan modder... ik was eigenlijk vooral positief omdat het je een grotere kans geeft op een zalig overzicht bij de drukke races zoals het NRF, enfin, denk ik toch...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je kan mij waarschijnlijk terugvinden als baanpost ergens in de buurt van het kanaal. C U |
|
|||
|
|||
Voila al gevonden :
vrijdag : 5 zaterdag : 8 zondag : 13 WE : 18 Paddock (suppl) : 15 (Parking : waarschijnlijk 5 zoals gewoonlijk) Maar er is sprake van korting in voorverkoop. Ik zou alleszins toch eens bellen. Je weet nooit. C U |
|
||||
|
||||
-25% zelf als ik me niet vergis...
|
|||
|
|||
Quote:
Maarja, wie niet waagt............betaald de volle pot (of zoiets?!?!?). C U |
|
||||
|
||||
Doeme kost da zoveel ; ik denk dannek toch alleen maar de zondag zal gaan en de Qual wel op ZDF of ARD volgen .
|
||||
|
||||
Same here....
Ze zouden is iets moeten uitvindeni n de aard van "alle studenten gratis naar alle autosportevenementen" ofzoiets ![]()
|
||||
|
||||
Stevaert in de limburg kan dieι da ni regelen
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|