![]() |
|
|
||||
|
||||
WK GT1 Zolder
spotter guide voor de race in zolder op http://www.andyblackmoredesign.com/
|
||||
|
||||
Opnieuw een erg spectaculaire race gezien vandaag. Opvallend hoe traag die Lamborghini °6 is, maar door simpelweg uit te rijden start de auto morgen vanop de achtste positie... Dat wordt treintje rijden morgen!
![]() |
|
||||
|
||||
Maar wat een blunder van Matzke die een einde maakte aan de race voor beide Fords! En daarna nog niet eens zijn fout willen toegeven ook. Bij Marc Basseng kon er tenminste nog een 'sorry' af naar Hohenadel...
Er mogen misschien maar weinig wagens op de grid zijn, dat doet echt niks af aan de spanning tijdens de race! Ik heb echt genoten vanmiddag, hopelijk morgen meer van dat! |
|
||||
|
||||
Ik kijk al uit naar morgen...
![]() |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Race 1 was dik in orde
![]() |
|
||||
|
||||
Juist terug van een dagje zolder.
2de race van de FIA GT1 was chaotisch gestart met direct 3 wagens voor het opgavepark. Leuke strijd gezien maar niet echt veel wagens hebben de finish gehaald. |
|
||||
|
||||
De qualifying race gisteren vond ik een heel stuk spannender dan de race van vandaag, maar ook deze race was de moeite. Jammer van de schade in beide races en de resulterende opgaves waardoor er weinig wagens aan de finish kwamen.
|
|
||||
|
||||
Filmpje van de crash van vandaag: http://www.youtube.com/watch?v=XDC1Z...layer_embedded
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ben gisteren ook de hele dag in Zolder geweest. Vond de WK race maar matig, jammer van safety car en vele opgaves.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|