![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
die LAN party was da in OCC in Temse ?
|
||||
|
||||
Ja da was op OCC in Temse. Ik heb me daar heel het weekend bere-goed geamuseerd. UT gespeeld op topniveau (we zijn 2e geeindigt) en vooral jenever-CTF gedaan
![]() airco
|
||||
|
||||
en fritten & pizza besteld via uwe PC . . .
|
||||
|
||||
bwa nee, zo sociaal zijn we wel dat we dat nog zelf gaan halen ...
Bovendien denken de meeste mensen nu ... Wat een bende asociale computernerds. Dit is dus absoluut niet het geval. Als je ziet hoeveel sociaal contact je hebt op zo een weekend. You'll be amazed. airco
|
||||
|
||||
ben ni echt ne gamer ; alle t is te zeggen wel gp3 maar ni UT / Q3 / CS
wordt er op Lan's wel eens een racespel gespeeld ? weet al die info want mijn broer is die gaan helpen opzetten ![]()
|
||||
|
||||
bwa soms worden er wel eens spellekes als F1 2001 en GP3 gespeeld, mor das eerder uitzondering dan regel zene.
Meestal ist UT, CS of Q3 airco
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
mja de volgende keer zal waarschijnlijk somewhere in Juli zijn. Zal de data wel posten als we zijn ingeschreven mee onze clan ...
airco
|
||||
|
||||
Quote:
locatie Stads-feestzaal van Sint Niklaas (schuin tov het station). weekend van 19Juli ben ik op OCC en dat is in de waaslandhallen in Temse. als je eens wilt langskomen ... be our guest. airco
|
|||
|
|||
Quote:
Voor 19 juli ga ik eens trachten langs te komen. C U......... there |
|
||||
|
||||
trouwens, als je langskomt op een lan kan je dit best doen zaterdagavond ... meestal het meeste sfeer, en ook de beste wars....
en NOOIT in nen voormiddag, want dan zit iedereen maar een beke te suffen. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ik wil wel eens een lan party memaken met een racespel. Anders moeten jullie da zelf maar eens doen he. I'll be you guest. Da zou ik al zo lang eens willen doen
|
|
||||
|
||||
wel .... het staat je vrij om om het even welk spel te spelen op een lan he. Ik heb hier gisteren F1-2002 met 11 man gespeeld ... en ik moet zeggen, het was super ....
Als er genoeg mensen zijn voor een bepaald spel, dan wordt er door de organisatie zeker een compo voor georganiseerd ... airco
|
|