![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World 2013 - 08/09/2013
Nog een kleine maand te gaan en onze volgende modelbouwbeurs komt eraan;
Namelijk KMK Scaleworld. Afspraak in het Technisch Instituut Sint Paulus, per ardes Kruisven 25, te 2400 Mol op 08 september '13 De beurs gaat om 10:00hr open voor het publiek, dus komen jullie graag ruim op tijd om onze stand tegen openingstijd opgezet te hebben. Afbraak van de stand na 17:00hr. info: http://www.kmk-scaleworld.be De inschrijving is al een tijdje een feit, dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen. Aangezien we zowel in Leuven als bij Moveleo het thema "50 jaar Porsche 911" toonden, gaan we dat ook in Mol doen. Ook andere modellen zijn uiteraard welkom. Onze voorlopige deelnemerslijst, opgemaakt tijdens de laatste vrijdagavondmeeting, ziet er als volgt uit: -Nismo -TvD -Eyckles (iets later) -Rocknrolla -Sennake -Loixrallyfan -Dominique -BSmodels ? Opbouwen kan vanaf 08.00, maar mag ik vragen om indien mogelijk jullie modellen voor 10.00 op onze stand te zetten. Nog een goed verlof gewenst en tot KMK ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 08-09-2013 at 00:24. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook zeker af, en ik neem de Rossi Fiesta en de BMW mee (hopelijk is die dan ook afgewerkt)
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook wel langs natuurlijk.
Hoe laat weet ik nog niet helaas ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Breng je ons alleen een bezoekje of breng je ook modellen mee?
|
||||
|
||||
Leeft den Guy nog??
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 09-08-2013 at 00:10. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Alive and kicking! Maar wel in verlof geweest en nie veel geplekt. Mijn vrije tijd vooral in mijn webpage gestoken. Maar ik kom wel naar KMK hoor... ;-)
|
|
||||
|
||||
Alive and kicking! Maar wel in verlof geweest en nie veel geplekt. Mijn vrije tijd vooral in mijn webpage gestoken. Maar ik kom wel naar KMK hoor... ;-)
|
|
||||
|
||||
Ma ge moet er nie tegen stampen, ma inelkaar plekken.
Oja, ik zal er ook zijn.
|
||||
|
||||
Hé mannen, nog een week voor KMK, als er mensen willen meedoen, al dan niet met modellen, laat het me aub weten.
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er zeker zijn met een model of 10. Ik moet na de middag wel even 'act de présence' gaan geven op het verjaardagsfeestje van mijn neef die 18 wordt, maar gelukkig zitten we in Mol en is dat voor mij dus maar een kwartiertje rijden... Kwestie van kadoke af te geven, stukske taart eten en dan stillekes te verdwijnen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb nog enkele 1/43 Porsches 911 die ik kan meebrengen om bij het thema te zetten
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik zal er zijn, maar zonder modellen wegens zo goed als niks gedaan
![]()
|
||||
|
||||
Hoi Mannen,
Ik kan helaas toch niet komen morgen. Ik zit wegens privé verplichtingen vastgekluisterd aan de regio. Met Euroscale Nieuwegein op 26 oktober zal ik er heel de dag aanwezig zijn gezellig samen met jullie. ![]() Nou i.g.g. veel plezier morgen mannen. ![]()
|
|