![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw Goes: Miniwheels - Lichtervelde - 22/02/2015
![]() Binnenkort is de eerste beurs van het jaar beurt. Het is weer tijd om onze vrienden van Miniwheels een bezoekje te brengen met onze stand. Mochten er eventueel nog opmerkingen of vragen zijn, laat dan gerust iets weten. Miniwheels 2015 Zaal OC De Schouw Statiestraat 113 8810 Lichtervelde Voorlopige deelnemerslijst - eyckles - Nismo - TvD - Starmodel - Etronquattro07 - Wanneke - Kevinboodts - Loeten - Rocknrolla Als er nog mensen willen meedoen, al of niet met modellen of een bezoekje brengen, wees welkom en laat iets weten. Tot volgende keer ![]()
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 12-02-2015 at 00:51. |
|
||||
|
||||
Ik zal er zoals gewoonlijk rond de klok van 8 uur zijn met het nodige materiaal
![]()
|
||||
|
||||
Verleden jaar was ik er ook bij, dus dit jaar wil ik ook wel meegaan. Is trouwens een heel leuke beurs.
|
|
|||
|
|||
Dankzij Transport Johny vzw zal ik ook aanwezig zijn! Ik breng een model of 3-4 mee, maar ik heb wel geen sokkels om die op te plaatsen. Is dit een probleem of maakt dat niet zoveel uit?
|
||||
|
||||
Quote:
Sokkels is geen probleem en maakt ook niet uit hoor. Afspraken kunnen we eventueel volgende meeting maken. ![]()
|
|||
|
|||
Ik kom ook af normaal.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Tof, misschien kom ik ook wel even af.
|
|
||||
|
||||
Aanwezig!
|
|
||||
|
||||
Noteer mij ook maar. En over de middag eten we lookworst...
|
||||
|
||||
Aanwezig
![]() |
|
||||
|
||||
Wij kunnen er niet bij zijn helaas.
Hebben andere dingen te doen dat weekend. Jullie allemaal veel plezier, en zet ons op de kaart mannen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Inderdaad jammer! Drankkaart ook goed ?
![]()
|
||||
|
||||
Den Djoene als dranksponsor, yeah right
![]()
|
||||
|
||||
Jo de mannen.
Heeft even geduurd voordat ik zekerheid had, maar ben er dan toch bij, als dat nog kan. Ik kan wel maar aanwezig zijn tot tenlaatste 15h30, dan moet ik echt terug richting Limburg voor een etentje ten voordele van "Kom op tegen kanker". Ik zal ook enkele modellen meebrengen. Grts.
|
|