![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World 2015 - 13/09/2015
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World 2015 - 13/09/2015
Midden september komt onze volgende modelbouwbeurs eraan; Namelijk KMK Scaleworld. Afspraak in het Technisch Instituut Sint Paulus, Kruisven 25, te 2400 Mol De beurs gaat om 10:00hr open voor het publiek, dus kom graag op tijd om onze stand tegen openingstijd opgezet te hebben. Opbouwen kan vanaf 08:00 hr Afbraak van de stand na 17:00hr. info: http://www.kmk-scaleworld.be De inschrijving is al een tijdje een feit en werd afgelopen week officieel bevestigd. (Bedankt Lesley) Dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen. ![]() Voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit ![]() -Eyckles -Nelsonsr -Frans -Cusco -Nismo -Djoene -Kevinboodts -Wanneke -Loixrallyfan -Sennake -Rocknrolla -TvD -Mech@niC -Miss Fusca Laatste details zullen besproken worden op de meeting van 21 augustus '15
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by TvD; 04-09-2015 at 13:22. |
|
||||
|
||||
Mij mag je ook verwachten voor de ganse dag. Tot dan
![]()
|
|||
|
|||
bij leven en welzijn ben ik ook aanwezig
ga proberen er om 8u - 8u30 te zijn ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn!
|
|
||||
|
||||
We gaan dit topic weer wat leven inblazen.
Wanneke en Loixrallyfan hebben gisteren hun aanwezigheid bevestigd, Mech@niC neemt het in overweging. Moest er nog iets zijn, vragen, mensen die alsnog willen meedoen, al dan niet met modellen, of afzeggingen, laat het ons hier even weten.
|
||||
|
||||
Ik zal er bij leven en welzijn ook weer bij zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij.
![]() |
|
||||
|
||||
Wij zijn er ook bij en nemen wat autootjes mee.
![]()
|
||||
|
||||
Vraagteken achter mijn naam ook weggehaald, ik ben er ook bij!
|
||||
|
||||
14 man om 7,5 meter vol te krijgen, dat zal wel lukken zeker
![]() Tot volgende week ![]()
|
|||
|
|||
loeten zou ook mee komen uit 'flaanders'
|
||||
|
||||
Eens een vraagje. Moet je modellen meebrengen, als wil mee helpen aan een beurs? Ik zou mijn modellen willen thuis laten voor een keer en gewoon de stand komen helpen bemannen
|
|||
|
|||
We zijn met 14, dus ik denk wel dat er modellen genoeg zullen zijn. Wat mij betreft is het dus totaal geen probleem dat je je modellen eens thuis laat.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|