![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Voor de liefhebbers van het trance genre is er goed nieuws! DANCE OPERA IS BACK! Party 17mei in de Grenslandhallen in Hasselt en een nieuwe CD.
En ook een website: www.danceopera.be Partyyyyyyyyyyyyyyyy |
|
||||
|
||||
bwa kmoe zeggen ... de affiche van Antwerp is Burning van vorige week was toch beter ...
DJ Tiësto Luke Slater Judge Jules Ken Ishii Marcel Woods ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dat is een kwestie van smaak! Trouwens diegene die speciaal voor dj Tiësto naar Antwerpen waren afgezakt( en dat waren er nogal wat) kwamen toch wel bedrogen uit want de flikken zijn de trance hall komen afsluiten wegens geluidsoverlast toen dj Tiësto nog maar net bezig was.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mjah, antwerp is burning is cool, but so is Dance opera.
Maar tzijn van die evenementen waar té veel volk op afkomt. Als ge zie wa vollek dat daar op afkomt... Anyway, i just love trance ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar er zijn ook mensen die dit graag horen ![]()
|
||||
|
||||
tja, maar de prijzen zullen bij dance opera toch niet zo hoog liggen als bij A I B? 30Eur vond ik teveel en dan moet je weten da ge nog niks gedronken hebt hé
neenee, die megafeesjes ben ik beu, geef mij maar dance-cafeetjes, en discotheekskes zonder entree of een goei caféke ik denk maar aan de rio (in katelijne) of de parazaar (in ons eigenste bonheiden) of den biazaar (edegem geloof ik), het moet niet altijd mega groot zijn om plezant te zijn tis iet subjectief en dit is mijn mening uiteraard alleen maar gegroet partylovers hier vindt ge mijn mede partybiesten: http://users.skynet.be/BeerLovinCriminals/Home.htm
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ist binnenkort geen 1jaar parazaar ?
|
||||
|
||||
jp
dat hebt ge just gemist zenne, de zaterdag was het één jaar parazaar en in de week daarvoor was er ook vanalles te doen bv den donderdag een schitterend discofiesje gedaan vrijdag party met veel volk, de zaterdag ben ik wb afwisseling eens naar de rio geweest en ik moet toegeven dat al ik die babes van de nikke daar ineens voor mij zag verschijnen een rokske met van die leren bottekes onder, ongelooflijk, spijtig dak vroeg thuis moest zijn dien avond, want het was ongelooflijk bangelijk evt moeten we eens afspreken om daar naartoe te gaan na de examens met den olivier ik ga daar alleszins (rio) de 29ste juni naartoe binnenkort foto's te bekijken op http://users.skynet.be/BeerLovinCriminals/Home.htm voorlopig nog alleen maar foto's van vorige feesje daar te vinden
|
|