![]() |
|
|
||||
|
||||
UT2003 demo op 24 mei
Quote:
Enkel den datum is klote ... Anyone heard 'bout exames
|
||||
|
||||
Weinig aan toe te voegen!
We eisen gewoon een zomerstop voor gamereleases tussen juni en juli. Wat denkt ge?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mja zit iets in
![]()
|
||||
|
||||
UT 2003 demo eind mei
F1 2002 Full eind mei Waarom ook niet een GP4demo releasen midden in de examens ofzo ? ![]() bah ![]()
|
||||
|
||||
UT 2003 is met een maand uitgesteld ... de full release zal nu ergens eind Juli uitkomen.
De demo zal er tot nader order wel zijn op 24 Mei
|
||||
|
||||
http://www.ina-community.com/forums/...hreadid=176606
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Demo wordt gepost in *censuur*
*mod airco* als telenetters het woord gepost lezen, weten ze wel waar ze het moeten zoeken ... en zo blijven wij nog een beetje buiten schot ... no warez plz... zolang een demo niet officieel uit is, is het warez
![]() Last edited by airco; 10-06-2002 at 22:36. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ok ik zal em dus wel downen als em officieel uitkomt ... ik had vandaag een superslecht exaam (een vette buis) ... tot dusver is dat geen ramp ... maar alsek dienen demo nu down kanek evengoed mijnen 2e zit al bestellen ..... no way josé
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
mja heb GTA3 en F1-2002 al te verwerken gekregen ... allebij roelgames ....
ma als ge weet hoe een UT-addict ik ben, dan weet je dat deze demo voor mij het stapje te ver gaat zijn ... daarom ![]()
|
||||
|
||||
![]() fake or not ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ik heb trouwens gisterenavond nog eens gesproken met een aantal kenners van de UT-engine, en alle verhalen rond epic ...
Deze wisten me te vertellen dat deze demo zowieso van VOOR E3 is ... Zo zitten er een aantal bugs in die de versie op E3 niet had. UT insta heeft bv limited ammo, en dat klopt niet met de realiteit ... dus ik zou zo zeggen .... w8 gewoon nog 2 weken, en krijg een realistische impressie van het spel. airco
|
||||
|
||||
Ik heb dit juist gelezen op http://www.unrealtournament2.net
Intresting in his months PCGamer. Epic/DE have an ad running for ut2003 which state in bold letters "JUNE". And also the mag was to have a UT2003 cover story with a full review, but instead it had Doom3 image and said this on it's inside, "We are very sorry not to be able to have bought you the promised full review of UT2003, however we are confident that not only will the full review be in next months issue, but you will also be able to see it for yourself with the demo being on our cover disk." So if PC Gamer sez it's so, then you must belive it! ;-) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|