![]() |
|
|
||||
|
||||
Vidéo FC Francorchamps
geachte autoliefhebbers,
ik heb het zelf nog maar net ontdekt, maar als je naar de site www.vwfuncup.com gaat en daar gallery - video aanvinkt dan krijg je een heus verslag te zien van de vw fun cup manche in francorchamps van april. ik moet zeggen dat ik verschoten ben van de kwaliteit van het filmpje, ook het geluid is perfect in orde. zeker eens gaan kijken, trouwens de derde wagen die ze laten zien die zijn startpositie inneemt is onze blauw-grijze funcup met vooraan reclame van PanEuroLife. tof dat wij erop komen, het geeft ook een mooi beeld van hoe het er in de funcup aan toegaat wb sfeer en dergelijke meer de moeite waard om te bekijken, je moet misschien eerst quicktime installeren, maar echt de moeite vind ik persoonlijk! laat ons hopen dat ze dit na iedere koers doen die in België wordt gereden! groetjes maarten laat gerust weten wat jullie van het filmpje vonden, niet dat ik het gemaakt heb, maar toch, ik zou jullie reacties toch graag weten.
![]() Last edited by Maarten; 17-05-2002 at 15:33. |
|
||||
|
||||
diene marshall was precies ni content met wat gullie deed .
![]()
|
||||
|
||||
ik denk da mijn broer op de verkeerde plaats ging staan, hij mocht nog een beetje meer naar voor
![]()
|
|