![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Overeenstemming over Newey
riek ik hier veel geld???? De grote centen van McLaren halen het dus weer in deze zeg maar!!
Quote:
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
Wel McLaren zou beter hun geld besteden om hun auto's van dit jaar wat beter te maken.
|
#3
|
||||
|
||||
achteraf bekeken: raken die Newey z'n ideëen niet op ?
ik bedoel, je kan toch niet blijven succeswagens ontwerpen ? Iedere designer heeft zoals wel allemaal we hebben gezien na de lage-neus McLaren in '98 zowat hetzelfde gedaan (buiten Ferrari) en al die ideëen min of meer over gekopieerd. Zijn die andere designers dan zo 'incompetent' dat Newey gewoon geen concurrentie heeft ? Is hij zo begeerd ?? De designer van Ferrari, Rory Byrne, heeft toch ook al serieuze wagens afgeleverd moet ik zeggen. En ik herinner me nog de Williams uit '99 die qua aërodynamica toch wel super was. Of moeten we verdergaan op het standpunt dat sommigen in de F1 aannemen ? F1 vandaag is niet minder dan een strijd tussen Michael Schumacher en Adrian Newey. ![]() Wat ik gewoon wil bewijzen: Newey is top. Maar dat je er zo hard om gaat vechten...tgoh..
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#4
|
||||
|
||||
Mjah ,finish, mor dan kunt ge u ook afvragen: raakt schumi zen talent nu nooit op?
Kbedoel maar, ge hbet er goeie en heel goeie en misschien zelfs wereldklasse. Zone laatste vinde misschien 1x om de 20 jaar ofzo. dusja, voor mijn part mag em nog jaren in de F1 blijven, liefst bij Mclaren dan.
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
mja oneliner, maar schumi zen talent zit em in gevoel, in testen waar de wagen niet perfect is waar de afstelling kan verbeterd worden!!
een gevoel kunde nie echt kopieren he!!! tegenover de design's van Newey!! Iedereen kent de rol van Spionage he!!! zijt er mor zeker van dat elk design van newey al 1000e keren bestudeert is tot in de details zene!! en Newey moet iedere keer maar eens met iets nieuw komen om weer sneller te zijn!!! Dit is volgens mij een essentieel verschil!!! airco
__________________
![]() |
#6
|
|||
|
|||
Men zegt wel eens , he's one of a kind.
Volgens mij zijn er zo'n 3 in de Formule 1. Michael Schumacher Adrian Newey Ross Brawn Maak van die drie een team en je kan vuurwerk verwachten. Ik ben van begin 1992 fan van schumacher in goede en minder goede dagen, wat sommigen niet kunnen zeggen (lijken net vlinders die telkens een groenre wei opzoeken). wat schumacher heeft bewezen zijn sommigen nog aan het uitproberen. Om maar voorbeelden te geven.. Schumacher beslist om in 1996 bij Ferrari te rijden, een team dat met nrs. 28 en 29 reed, dacht ik..dus achteraan. Een team dat verloren leek. Het duurde 1 jaar voor Ferrari om competitief te worden, waar schumacher toch wel veel aan heeft bijgebracht (herriner '99 toen hij enkele Gp's weg was en dat Irvine enkel won doordat de anderen uitvielen en dat irvine hoopte dat schumi snel terug zou zijn). Wel, zo zijn er nog anderen die getracht hebben, schumacher te kopiëren, bv. Hill die van williams naar Jordan gaat en dan naar Arrows om het team te doen verbeteren.. ![]() Ook Villeneuve die naar BAR ging om dat team competitief te maken, nu blijkt hij meer en meer door Panis overtroffen worden. Hakkinen heeft zijn tijd gehad en zit in een dal, als hij ook die one of a kind is, zal hij wel terugkomen en hard. DC, wel Dc is en blijft DC... hij wil laten zien dat hij de beste is, wel DC to refresh your memory : - Villeneuve wereldkampioen - Hakkinen tweevoudig WK - Schumacher drievoudig wereldkampioen. tja, that says it all. Ik wil nog toevoegen, dat ik blij ben dat hier ook serrieuse F1 discussies gebeuren, wat ik op de vorige forum niet veel zag. cya Phreak F1 The Formula 1 - Abc http://users.pandora.be/phreak
__________________
Phreak F1 |
#7
|
||||
|
||||
Even een kleine reactie: het nummer zei in die dagen niets over het feit of je in een goed team rijdt of niet.
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
En het waren de nrs 27 en 28, niet 28 en 29...
En zoals Mario zegt, die nrs hebben NIETS te maken met de prestaties van het jaar ervoor, dat waren gewoon de fetish nummers van Ferrari... Dat was trouwens al zo van in 1981, toen Ferrari nog HEEL hoog scoorde en zelfs 2 keer wereldkampioen werden bij de constructeurs... (1983 en 1984). De 27 was trouwens DE nummer van Gilles Villeneuve... |
#9
|
||||
|
||||
Wat de regeling ook mogen zijn rond Newey, ... er zit iets niet snor bij McLaren.
Newey voelt zich niet goed en spreekt over het verlaten van de F1, Hakkinen scoort niet zoals het zou moeten, DC is tot hiertoe goed bezig maar is niet 'die' titelkandidaat en het overlijden Paul Morgan laat bij Ilmor een gat na! McLaren krijgt ook hoe langer hoe minder belangstelling van de pers. Momenteel zijn de "Schumi-brothers" hot en McLaren, ... not!
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Neenee Sennake, 27 was HET nummer van Gilles Villeneuve
![]() |
#11
|
||||
|
||||
- Gilles was gewoon DE man.
- Hij had HET.
__________________
![]() |
#12
|
||||
|
||||
HET nummer 27 was DE nummer 1 bij Ferrari dan...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|