![]() |
|
|
||||
|
||||
Doom III op NV30?
De periode van de 3D kaarten is opnieuw aangebroken!
Daar waar er voor SoFII nog werd verwezen naar de toekomstige NV25 (GeForce 4) wordt er voor Doom III gespeculeerd richting NV30 (de opvolger van de Geforce 4). De NV30 zou beroep doen op 128 à 256 DDR @ 900 MHz en de core zou rond de 400 MHz gaan lopen. Een kleine reportage vanop de E3. Quote:
![]() *mod* beke geholpen met de image van tibo ![]() *mod2* gvd nu was tibo da al aant doen
![]() Last edited by airco; 27-05-2002 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Welke kiezige beeste is dat?
|
||||
|
||||
Hier vind je enkele links naar een filmpje ivm de gameplay van Doom III. Het gaat om ongeveer 47 meg en is gecodeerd in DivX 5.02.
Verder circuleren er nog quicktime filmpjes van de Doom Engine en de geschiedenis van Doom. Zeker de moeite. Qua T&L mag Doom III er zeker zijn!
|
||||
|
||||
De gamewereld is goed op weg om de realiteit exact te evenaren. Die screenshot lijkt op het eerste zicht gewoon een foto...manman, er komen mooie tijden aan (niet voor mijn portemonnee)
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Arlé kroket seg.
Das ni mis hé! Btw, ik heb iere azo een powerfull kaartje liggen. Beemer, help is ff, kanner ni opkomen et welk ![]() ook 1'tje met 128ddr ram assek me ni vergis. Echt beestig
|
||||
|
||||
radeon
parhelia (nog niet uit) geforce 4 ...
|
||||
|
||||
Tis azo een bruine doos
![]() En een Huge cooling systeem op da kaartje. zallet u morgen weten te zeggen ![]()
|
||||
|
||||
Man man man.
Ongelooflijk. Ik heb ne nieuwe PC nodig. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Kunde ipv tegen die vieze beesten zo nie tegen schaars geklede dames vechten? (Allee, als 't voor jullie hetzelfde is eh
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
als je dan nog weet dat doom3 al sinds 2000 gepland staat, dan vrees ik dat ik bijna getrouwd zal zijn tegen dat het spel er effectief is ... airco
|
||||
|
||||
hallllllllowww kwijl kwijl
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Da's ne ATI Radeon Oneliner :-)
Echt een lekker kaartje met een kick ass koeling erop :-) schitterende graphics! Barry |
|
||||
|
||||
Aahh, Doom, úúúren spelgenot
![]() ![]() Denk dat die nieuwe versie (als die er ooit komt) me nooit zo zal kunnen boeien als de vorige. Zelfs nu nog zou ik er meteen weg van zijn, ondanks al die pixels. Heb niet zo lang geleden Half-Life nog eens vanonder het stof gehaald en qua inleving was Doom veruit beter vond ik.
|
|