![]() |
|
|
||||
|
||||
Amai amai!!!
Effe mijne naam weer eer aandoen! (de mensen die op de bbq bij Driesco waren weten wat ik bedoel
![]() Dees vind ik u ne es een knappe dame!!! En jullie? ![]() ![]() ![]() Greetz Barry |
|
|||
|
|||
Foto 1 op strand van Knokke ?
Foto 3, schone lingerie |
|
||||
|
||||
Ik moet dringend naar Knokke
![]() |
|
||||
|
||||
mja ze is mooi.
Maar ik moet toch waarschuwen: ze kust niet goed...... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ik ga vrijdag naar knokke ...!
ik heb er trouwens al jaren een screensaver van. Ben ze dus een beetje beu gezien ons Laetitia!
|
||||
|
||||
Ik ben een ander laetitia beu gezien. Maar daar gaget al een geluk ni over.
Tis idd een schoon madammeke. Ge hebt ne goeie smaak beemer.
|
||||
|
||||
Ach ja, kussen is niet alles Finish
![]() ![]() ![]() Schoon vrouw in ieder geval. Dacht eerst dat het Liv Tyler was, maar niet blijkbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ach, als ge een foto van het innerlijke van la Casta laten zien, had ik me zeker niet vergist
![]()
|
||||
|
||||
Laetitia vind ik toch wel een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb. De paddockers die bij mij aan tafel zaten tijdens de kwis van de Mak ( ergens begin dit jaar ) kunnen beamen dat ik er wel oog voor heb
![]() |
|
||||
|
||||
Amaai niet. Onze antwoorden waren al ingevuld voor de vragen gesteld werden.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar euh...LC, u could b my lsd Man man man, wat een superwoman.......pfff |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Die mannen zijn niet te motiveren, het verschil is dat ze nu geen spade meer moeten mee doen om op te leunen ze gaan nu wel op iets anders kunnen leunen
![]()
|
||||
|
||||
afgelopen weekend naar knokke geweest
amai, het was mijn eerste weekend daar, maar zeker niet mijn laatste de Belgische kust leeft daar, en de schoon vrouwen ook, jawadde ik ben er nog niet goed van,misschien omdat ik blankenberge gewoon was ;-) hehehe
|
|