![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 2002 IP<->IP prob
Omdat ik ook graag eens online race, en dan nog het liefst tegen iemand die ik ken (en daarna goed kan uitlachen omdat hij/zij trager is) was ik natuurlijk opgetogen over de leuke multiplayerfunctie in F1 2002. Enkel, d'r zit klaarblijkelijk een nogal vervelende bug in, je kan bij IP naar IP-connecties geen enkel getal invullen, het numpad werkt gewoon niet. Waarschijnlijk ligt dit aan de Qwerty-toetsenborden waarmee dit spel gemaakt is
1) ligt dat enkel aan mijn versie van F12002 ? 2) heeft er iemand misschien al een oplossing/patch hiervan gevonden ?
|
||||
|
||||
je moet shift-lock (of caps-lock, whatever) aanleggen. Daarna kan je getallen typen (niet het numerische keypad, maar de bovenste rij van het alfanumerieke gedeelte, onder de functie toetsen)
|
|
||||
|
||||
JEEJ ! DANKUUUUUUUUUUUUUU
of om het met iemand anders bekende woorden te zeggen: Quote:
|
||||
|
||||
![]() ![]() zeg, btw, hoe kan je eigenlijk direct met een IP adres connecten? Een week of zo terug kwam ik via gamespy op een server terecht, maar een of andere moron verpeste heel het spel door in de verkeerde richting te rijden en ons een hoop f-words rond de oren te slaan. Die gast werd dus gekickt en de host gaf mij zijn IP adres voor een prive sessie. Maar ik ben nooit in die sessie geraakt. Ik probeerde telkens met 'IP adres toevoegen' (of zoiets), maar er gebeurde niet veel ![]() |
|
||||
|
||||
beetje met knoeien, hoe het exact moet weet ik ook niet vanbuiten, ik knoei gewoonweg, en dan kom ik er wel
![]()
|
||||
|
||||
ela ik was eerst
![]()
|
|