![]() |
|
|
|||
|
|||
Lijst TC piloten Belkarting 2002
Beste vrienden. Hier een lijst van piloten uit de TC. Wij zouden ze graag persoonlijk uitnodigen voor de Belkarting 2002 maar we beschikken niet over de gegevens van een hoop van deze mensen.
PAS OP : gelieve ze niet te posten op het forum vanwege de privacy van deze mensen maar stuur ze in PM of via mail naar mij. Een foto van de bijhorende wagen kan je vinden op de site van de Touring Cup. Jullie zouden me een plezier kunnen doen indien ik hen zou kunnen bereiken. Een mailadres zou prachtig zijn, een telefoonnummer ook. Daar waar een ok bij staat wil zeggen dat we van die persoon reeds alles in ons bezit hebben. Alvast bedankt voor zij die me hier even mee kunnen helpen. Ik weet wel dat Zolder me hiermee zou kunnen helpen maar ik ben niet graag mensen tot last daarmee. Als iedereen een paar mensen kent zijn we hier binnen de week mee rond. Thanks boys & girls Luckerath Ernst Ostermann Johan Geerinckx Dirk Thiron Lieve ( ok ) Jakobs Jan Jaenen Andy ( ok ) Van den Branden John (ok) Schoovaerts Dirk ( ok) Brinkman Hermann Kieselmann Andreas Bartlick Wolfgang Kevers Tony Dehaye Jean-Marie Van Roey Freddy (ok ) Van Roey Rob ( ok ) Kurris Eric (ok ) Vetters Ronald (ok ) Wauters Koen (ok ) Wauters Kris ( ok ) Vanderstukken Ben De Laet Meulders Braeckmans Paul Smeets Patrick Herbots Giovanni (ok ) De Cooman Stefan Van Roy Jos Van Sande Leo Gonissen Anton De Gastine Nicolas Aerts Peggy Van Bellingen Steve (ok ) Leyssens Koen Danneels René Gilot Michel Dubois Maarten Wijnen René Werckx Guido Kerckhof Danny Jeuris Wim Van Samang Jozef Molenaers Mathieu Bervoets Marc Nelissen Wilbert Nelissen Luck Oeyen Marc ( ok ) Van Kerckhoven Carl Servranckx Herman Michiels Patrick Servranckx Eddy Raymaekers Marc Buelens Rony Peelmans Tony Empsen Johan Stoop Eric A.J.Van Overdijk Herbert Heikamp Bert De Backer Hendrick Schulpé Michel Vanhamme Philippe De Hoen Robert Brackx Carla ( ok ) Buys Mark Rediers Gerda Landeloos Bernard Van Calster Walter Van Rompuy Dirk ( ok ) Buytaert Jack ( ok ) Jordens Jos Putzeys Ludo Geusens Gijbels Broodcooren Phillippe Brouwers Harald De Coster Michel Scheers Françis Van den Bossche Marc Clocheret Nico Decroos Burrick Cracco Philip ( ok ) Van Moerkerke Laurent Fryns Rob Maassen Xavier Grauwels Roger Grauwels Edward De Pauw Valerie De Pauw Jean-Louis Carlier André Pauwels Hendrick Vancauwenbergh Danny Moonens Werner Geerinckx Matthieu ( ok ) Struyf Pascal Hannecart Serge Frahm Karl Petroons Olivier Detaille Jean-Marie Vande Casteele Luc Lievens Louisette Tangen Anders De Lannoy Ronny Adriaenssens Herman De Groote Peter Verrue Jean-Pierre Sluys Ward ( ok ) Bonnaerens Heinz Loeys Laurant Claeys Ronny Claeys Danny Schmook Jan Ubeda Sebastien Ronchail Alain Ronchail Gilles Pauls Peter Van Samang Bart De Borre ( ok ) Van Loock Vanwinge Broos Schilders Klein Gerard Bergmans Robert Vanhoof Marc Nelissen Grade Pascal Colson F Bruynoghe Erik Bonné Chris Vangestel Luc Van de Plas Tom Liard Jean-Christophe Dedoncker Kris |
|
|||
|
|||
Re: Lijst TC piloten Belkarting 2002
Quote:
Groeten, den anderen Dries |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt naamgenoot
|
|
||||
|
||||
ik zal eens kijken of ik van die US Carworld clan wat gegevens kan krijgen................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik heb er enkele op de mail gezet dries
|
||||
|
||||
Zie ik scheel of mankeer ik daar de naam van Vincent Beernaert en C° ?
Neem eens contact met Vinnie, volgens mij was die mogelijk ook beschikbaar. Ziin gegevens heb ik niet onmiddelijk bij de hand, maar die moeten we toch vinden hé? |
|
|||
|
|||
Patrickske...dit is een lijst van Touring Cup piloten , en de Vinnie...dat is Belcar hé...
|
|
||||
|
||||
Ja zeg, detailke !
![]() Maar hij heeft me wel gezegd dat hij interesse had, dus... |
|
|||
|
|||
Het MAK bestand staat tot je beschikking. Ik denk maar aan De Backer, Schulpé, Vanhamme, Pauwels, Dentant, Vancauwenbergh, Van de Plas, Liard, Dedoncker, en alle andere leden... Behalve lingeriematen hebben we zowat alle gegevens. Wat leden willen dat publiek gemaakt wordt kan je vrij opvragen.
|
||||
|
||||
Pieter Dubois, Rene Wijnen, Rob Frijns, Gebroeders Grauwels, Xavier Maassen, Eric A.J. Stoop, Herbert van Overdijk, Bert Heikamp zijn onderweg.
De nelissen broeders moet ik nog even navragen.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Bedankt he mannen, ik heb ze bijna allemaal. Nog effe wachten op de mail van mijn naamgenoot en da komt dik in orde. Wat bereft Yves van de Mak. Laat maar komen die handel zou ik zeggen of fax je ze liever door. Laat me anders iets weten, ik wil tegen eind dit weekend iedereen hebben uitgenodigd.
Volgende week de andere kleppers mannen. Dat zal iets eenvoudiger zijn maar ik zou ze echt allemaal willen. De Belcar gasten. Er zal een lijst volgen zoals deze van de TC. Indien iemand zich inschrijft zullen we dit in een andere topic zetten " Deelnemers Belkarting 2002". Er zal een lijst komen met alle forummers. In volgorde van inschrijvingen die bij ons binnenlopen zullen we er dan de gepaste namen aan toevoegen. Zo zullen de komende weken de teams vorm krijgen zodat je zeker tegen de 2de week van november weet wie je teamgenoten zijn. Op uitzondering van de prekwalificatiepiloot die we pas zullen kennen op 2 nov. en voor iedereen een onbekende zal zijn. De Vips. Ik kan jullie vertellen dat er 2 wereldkampioenen zullen bijzitten, 2 europese kampioenen en voor de rest héél snelle jongens en dames. Toch nog even jullie bedanken voor de vlotte reacties. |
|
||||
|
||||
mijn voorkeur mag bekend zijn, ze hoeft niet supersnel te zijn
![]()
|
|||
|
|||
Voorkeuren mogen bekend gamaakt worden, of we er rekening gaan of kunnen mee houden is een ander verhaal. Maw. Marchall, voor jou hoeft ze niet snel te zijn ( jij maakt da toch goed ) als ze maar knap is. Ok voor jou Joyce dan maar
![]() |
|
||||
|
||||
Als ZE maar snel is (figuurlijk... letterlijk mag ook natuurlijk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|