De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-10-2002, 20:12
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

*** Medewerkers gezocht ***

Het laatste weekend van oktober gaan we onze resterende 30.000 folders en 1500 affiches verdelen in het Waasland. Daarvoor zoek ik minimum 10 personen die me gedurende deze dag willen helpen met het verdelen daarvan.

Wij zetten jullie af in bepaalde wijken en komen jullie nadien ook terug ophalen als vervoer een probleem is. Natuurlijk hoeven jullie dit niet voor niks te doen.

Sowieso gaan we nadien even iets eten met de groep.

Leuker is het volgende te weten. Wij willen ook voor anderen drukwerk meenemen om te verdelen. Per stuk vragen we 0,01 euro per exemplaar. Dus, als er mensen zijn uit het Waasland of anderen die hun drukwerk willen verdeeld zien in het Waasland dan kunnen die dat aan mij bezorgen en wij verdelen het onder de medewerkers. Die 0,01 euro per exemplaar per bus gaan naar de medewerkers. Als we zo een 5 tal mensen vinden, en die zijn er heb je al gauw enkele franken per bus. Je kan ongeveer 120 bussen doen per uur, wat dus zo een 15 euro per uur kan opbrengen.

Heb je zin, of ken je enkele mensen die wel iets willen verdelen in het Waasland, laat het me weten, het kan vor sommige Paddockers een extra centje opleveren.

Voel je je groepen om extra veel volk te zien opdagen tijdens de Belkarting, help dan een handje. Eén dag kan voldoende zijn om van de Belkarting iets moois te maken qua publiek.

Alvast bedankt iedereen.
Reply With Quote
Old 09-10-2002, 20:18
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Re: *** Medewerkers gezocht ***

Quote:
Originally posted by Driesco
Het laatste weekend van oktober gaan we onze resterende 30.000 folders en 1500 affiches verdelen in het Waasland. Daarvoor zoek ik minimum 10 personen die me gedurende deze dag willen helpen met het verdelen daarvan.

Wij zetten jullie af in bepaalde wijken en komen jullie nadien ook terug ophalen als vervoer een probleem is. Natuurlijk hoeven jullie dit niet voor niks te doen.

Sowieso gaan we nadien even iets eten met de groep.

Leuker is het volgende te weten. Wij willen ook voor anderen drukwerk meenemen om te verdelen. Per stuk vragen we 0,01 euro per exemplaar. Dus, als er mensen zijn uit het Waasland of anderen die hun drukwerk willen verdeeld zien in het Waasland dan kunnen die dat aan mij bezorgen en wij verdelen het onder de medewerkers. Die 0,01 euro per exemplaar per bus gaan naar de medewerkers. Als we zo een 5 tal mensen vinden, en die zijn er heb je al gauw enkele franken per bus. Je kan ongeveer 120 bussen doen per uur, wat dus zo een 15 euro per uur kan opbrengen.

Heb je zin, of ken je enkele mensen die wel iets willen verdelen in het Waasland, laat het me weten, het kan vor sommige Paddockers een extra centje opleveren.

Voel je je groepen om extra veel volk te zien opdagen tijdens de Belkarting, help dan een handje. Eén dag kan voldoende zijn om van de Belkarting iets moois te maken qua publiek.

Alvast bedankt iedereen.
paar kleine opmerkingen, het laatste weekend van oktober is't de Belgian masters in zolder...
en wat dat van bus tot bus verdelen betreft, (buiten het feit dat ik denk dat zoiets niet veel uithaalt) moet je ook weten dat hier in Hamme bevoorbeeld een belasting geldt op alle drukwerk dat van deur tot deur rondgebracht wordt, 'k weet niet of dat overal is, maar als dat zo is kan dat een duur grapje worden.
Reply With Quote
Old 09-10-2002, 21:36
De Paddock Enthousiast

De datum is inderdaad bespreekbaar, dat het niets uithaalt spreek ik tegen, wij als drukkerij doen nie anders, en ik heb de foldertjes toch. Dat van die belasting ga ik even navragen maar ik dacht te weten dat dit niet van toepassing was als het niet van een commerciële organisatie komt. Anders heb je gelijk Flugel.

Ik heb er anders wel al zo een 2000 bedeeld in Sint Niklaas.
Reply With Quote
Old 10-10-2002, 21:19
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
De datum is inderdaad bespreekbaar, dat het niets uithaalt spreek ik tegen, wij als drukkerij doen nie anders, en ik heb de foldertjes toch. Dat van die belasting ga ik even navragen maar ik dacht te weten dat dit niet van toepassing was als het niet van een commerciële organisatie komt. Anders heb je gelijk Flugel.

Ik heb er anders wel al zo een 2000 bedeeld in Sint Niklaas.
waarvan 1999 in JPR zekers?
Reply With Quote
Old 11-10-2002, 07:49
De Paddock Enthousiast

Nenee, echt van deur tot deur.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules