![]() |
|
|
|||
|
|||
*** Info Belkarting onderweg *
Voor zij die dinsdag of woensdga een brief in de bus vinden van Mediaexpress; niet weggooien want daar zit al de info + de pasjes in voor jullie deelname.
|
|
|||
|
|||
ik hem vandaag nog nix in de bus gehad...
|
|
||||
|
||||
ikke heb hem zondag gehad...
|
||||
|
||||
ik heb ook nog niks gekregen
![]()
|
||||
|
||||
Onze postduif zal zondag ook weggewaaid zijn denk ik. Tot op heden ligt nog niks in de bus (buiten wat afgevallen bladeren en enkele spinnnen die een warm toevlucht zoeken)....
Maar geen paniek zeker, We hebben tenslotte nog ruim 3 weken tijd. |
|
||||
|
||||
ook nog niks ontvangen
|
|
|||
|
|||
K'ben der mee bezig mannen, vandaag de kaarten laten drukken, de eerste waren met de printer gedaan en dat nam nogal wa tijd in beslag daarmee. De brieven zijn klaar, ze gaan maandag ( 3 weken op voorhand ) de bus op zodat jullie alles in tijd hebben.
Zij die nog iets willen bijbestellen : het is de moment he. 15 nov.sluiten we alles af. |
|
||||
|
||||
Driesco? Je houdt toch rekening met mij en Anneke hè? Allé voor het eten en de party
![]() Voor en tijdens de race zijn wij er om te werken! |
|
||||
|
||||
Driesco als Steven Anseeuw slaagt voor de test deze middag mag je hem bij ons (Russell-karting) inschrijven als kwali-piloot
|
|||
|
|||
Er is geen Steven Anseeuw ingeschreven maar hij kan er wel nog bij. Ik vewacht hem dan stipt om 12.00 in JPR.
|
|
|||
|
|||
Sonja wacht ook nog op haar tickets...het is nog maar een jaar geleden betaald...krijgt ge dan één kaart gratis voor den intrest die ge op da jaar hebt gekregen ? of 5 percent korting ofzo ?
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Alles is klaar, ook reeds de pasjes van de prekwalificatiepiloten. Iedereen zal alles hebben voor eind deze week. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|