![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuw kampioenschap in de maak??
![]() Shumi is nu al aan het trainen er voor ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Nieuw kampioenschap in de maak??
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zeg, Hakki, gij vindt dat gewoon belachelijk omdat het Schumi is, moest het Hakkinen zijn, het zou megacool zijn. Wat is eigenlijk de context van deze foto, is het een promotiestunt of zo?
|
|
||||
|
||||
mjah, aandacht trekken probably (j/k)
![]()
|
||||
|
||||
Gewoon deze foto gevonden tussen de foto's van yesterdays practice. En mijn beide dochters hebben gisteren juist ne elk ne step gekregen voor hun goed rapport dus ben ik een beetje in de step-mood
![]() |
|
||||
|
||||
nee, moest da van Hakki zijn, da vonnik da ook belachelijk, mor die doet zoiet nie
das zuiver reklaam ej mr schumi, ier 50000ballen as ge me onzen step rijdt |
|
||||
|
||||
Wat is daar nu belachelijk aan? Mika Salo doet ieder circuit wel op skeelers en Wurz op een BMX-ke (op één wiel dan meestal nog). Trouwens in Oostende, waar dak studeer, zijn de enige die op een step rondcrossen gasten van Limburg of Antwerpen. Toeval, ikdacht het niet...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
dat is gewoon fantastisch gedaan van schumi!!!!!
of da nu schumi of hakkinen is, da maakt ni uit, tis gewoon goe gedaan |
|
||||
|
||||
Hakki,
De step is gewoon DE manier om je te verplaatsen in de paddock. Ze gebruiken dat daar al jaaaren. Als ge niet weet hoe het er op een circuit aan toe gaat hou dan gewoon je kop i.p.v. stomme komentaar te posten. |
|
||||
|
||||
Quote:
grmbl *********************** |
|
||||
|
||||
Quote:
Op elk circuit is dat gewoon DE manier om je te verplaatsen, en daar kijken Werner en ik niemeer van op hoor... |
|
||||
|
||||
Quote:
1waarom kregen we dit dan niet eerder te zien? 2 waarom doen de andere coureurs dit dan niet? |
|
||||
|
||||
tis nie omdat der nie dagelijks foto's van zijn dat het nie gebeurd he hakki!!
airco
|
||||
|
||||
Quote:
Antwoord op vraag 2 : alle andere coureurs doen dat evengoed hoor (zie dus weer vraag 1 blijkbaar)... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|