![]() |
|
|
||||
|
||||
Ecolo dwingt FIA - GP België 2003
Quote:
En ze blijven maar proberen, maar Bernie's besluit staat toch lekker vast...
|
||||
|
||||
ik ben ervoor dat ze het proberen he ...
maar als een organisatie zelf niet meer mag bepalen waar het een race organiseert ![]() ![]() nuja ze hadden hun ogen maar vroeger moeten opendoen ... het kalf is al lang verdronken nu
|
||||
|
||||
Rare jongens die Ecolola's.
Eerst brengen ze met alle mogelijke argumenten (rationeel of niet) de GP van België naar de slachtbank (absoluut geen vegetarische aktie), en eenmaal de annulatie een feit, gaan ze ff de FIA dagvaarden omdat die de GP van de kalender hebben gehaald om andere dan sportieve redenen. Die zitten echt wel in een ander balspel (vrij vertaald uit het Tengels). jan |
|
||||
|
||||
Dat ze maar doen, kan dan messchien 2 maal naar de F1 gaan kijken dit jaar. Maar tzal toch belachelijk overkomen in het buitenland, ze willen eerst geen F1, die Belgen en nu gaan ze ons een proces aandoen.
Ge moet dit maar eens gaan lezen: http://www.pitpass.com/features/feat...sid=481&page=1 |
|
||||
|
||||
sorry maar is het gepermiteerd als ik een goed lach !
denken ze nu echt die groenen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
sorry he ...
maar ik zou als buitenlander hetzelfde zeggen. Als je naar het buitenland een zo onproffesionele indruk maakt als onze politici de voorbije maanden dan vraag je om zo een conclusie
|
||||
|
||||
Mjah, das waar.
Wat ze daar in de regering aant forceren zijn, ik wete het ni zenne. Dat komt (zelf bij ne 17-jarige) over van "als jullie dat erdoor willen doorkrijgen, dan willen wij dit en dat". Ik kan me daar best soms kwaad in maken, op de manier waarop onze regering sommige problemen oplost. Zo ook bij Franchourchamps. Ik denk dat we nogal ene mal figuur slaan int buitenland...
|
||||
|
||||
Dit is echt België op zijn smalst! Jeezes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|