![]() |
|
|
||||
|
||||
Gtr2002
Wie heeft er zin om zaterdag rond 21.00u met R@c@holic en mij een GTR raceke te doen?
Laat maar weten waar je het liefst zou rijden! greetz R@ce en Stijn |
|
||||
|
||||
Ik heb zin om het asfalt eens aan reepjes te rijden in Donnington.
Lukt dat? ik zal alvast een paar "poutrellekes" aan mijne Marcos lassen, want sommige heerschappen (diegene waarover ik praat zal me zeker verstaan... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Donnington zie ik niet zitten , kloteomloop als je het mij vraagt
![]() En liefst meer volk PLEASE? :s:s |
|
||||
|
||||
psssst, GTR 2002 draait op F1 2002...*hint**hint*
![]()
|
||||
|
||||
F 2002 was nie genoeg interesse voor , dit is trouwens grafisch veel schoner en moeilijker om te doen , interessanter om te spelen dan die ferrari serie daar van 2002
![]() |
|
||||
|
||||
Pfffff, we zullen een deal sluiten: we rijden eerst een gtr raceke en nadien een F1 race...
|
|
||||
|
||||
en we maken een balans op intussen , voor de gtr intuissen die hards (like me) vink wel dat er practice laps moeten gereden worden voor de quals vd f1 dan , het is al meer als e jaar geleden dat de f1 hier nog gebold heeft....
|
|
||||
|
||||
F1 zelf heeft hierbij mij, op een enkele keer na, nog niet gebold
![]() |
|
||||
|
||||
HEIDEN !
|
||||
|
||||
Zeg Race, Donnington rocks, gij wilt weer een omloop waar je niet teveel bochten tegenkomt zeker?
![]() De Nurburgring dan? Of de A ring? |
|
||||
|
||||
wat zijn julie tijden op lemans, francorchamps, silverstone, mugello en assen , met een GT klasse bolide?
kwestie van te zien of ik mee kan hé ;-) |
|
||||
|
||||
Francorchamps met de red bull zojuist : 2 11 500
met de misteryporsche 2 13 700 (gt2 biturbo ![]() Ben ooit sneller geweest... |
|
||||
|
||||
Heu, den deze gaat een (koud) weekendje aan zee doorbrengen, en zal dus toch niet kunnen racen zaterdagavond... Dju toch...
![]() Zeg Race, hier een treadje voor jou... http://www.simmods.com/forums/index....&f=51&t=10712& Last edited by krikke; 24-01-2003 at 17:06. |
|
||||
|
||||
En als ge goed kijkt is dan een treadje van mij
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|