![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari launch
Straks om 11h is de nieuwe ferrari gespresenteerd. Ik ben daarnet naar de site van ferrari geweest, en tot mijn teleurstelling kun je de launch enkel volgen als je lid bent van hun clubje en jaarlijk €25 betaalt.
![]()
|
||||
|
||||
Spannend
![]()
|
||||
|
||||
En hier is hij dan:
2003: ![]() 2002: ![]() 2003: ![]() 2002: ![]() 2003: ![]() 2002: ![]() 2003: ![]() 2002: ![]() Hij ziet er wel lekker afgerond uit ! Kleurschema totaal onveranderd ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 07-02-2003 at 12:52. |
|
||||
|
||||
![]() die side-pods is wel iets speciaal ...
|
||||
|
||||
den achterkant is wel behoorlijk onder handen genomen .... ongeloofelijk hoever alles daar ingesneden is .... om plaats te maken voor die lucht-geleiders richting de wielen
de voorkant-wijzigingen beperken zich tot een lichtjes hogere neus en de reeds gekende gekartelde barge boards
|
||||
|
||||
Idd, dat viel mij ook direct op! Ook het achterste gedeelte van de sidepod is sterk veranderd: veel aerodynamische hulpstukjes daar
![]() |
|
||||
|
||||
nuja .... de kampioen 2003 is gekend
![]()
|
||||
|
||||
Ja, die achterkant ziet er redelijk chaotisch uit. Niettegenstaande ziet het er wel snel uit.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() achterkant ziet er wel uit als een batmobiel |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik had dit jaar ook gehoopt op een groene uitvoering ![]() ![]() Sidepods zijn een stuk lager................dus minder koel-oppervlak voorhanden, c.q. minder weerstand. Conclusie motor kan op hogere temperaturen draaien wat de PK's weer ten goede komt.................. Het kampioenschap voor plaats drie is weer in volle gang ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ziet er nice uit; wel opnieuw weer vrij revolutionair aan de achterkant. w8 and see
|
||||
|
||||
Vanvoor aan de voorwiel ophanging of bevestiging ook presies iets veranderd... Mss voor de stevigheid...
Bloedsnel bakske ziet me er dat uit idd. Alst betrouwbaar is kennen we de wereldkampioen 2003... |
|
||||
|
||||
Leuk speelgoedje.
![]() |
|
||||
|
||||
ook leuk in de naam is de toevoeging van GA? Dus voluit F2003 GA -> GA verwijst zoals iedereen wel weet naar Agnelli, grote FIAT baas die onlangs kwam te overlijden.
|
|