![]() |
|
|
View Poll Results: Best Rookie 2003 ? | |||
Justin Wilson |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 17.86% |
Andrea Pizzonia |
1 | 3.57% |
Ralph Firman |
8 | 28.57% |
Christiano Da Matta |
14 | 50.00% |
Voters: 28. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Rookie 2003
Simpele vraag: Van welke nieuwe F1-piloot verwacht je dit seizoen het meest ?
|
||||
|
||||
Da matta. heeft al wat bewezen in america. Was voornamelijk op roadcourses sterk. Die firman ken ik niet eens en die twee andere zijn al te lang aan de weg aan het timmeren mijns inziens.
|
||||
|
||||
ik denk persoonlijk dat Da Matta door het ijs gaat zakken. Dat CART geen garantie is voor F1 succes bewees zanardi al. Firmann maakte in z'n eerste run met de jordan behoorlijk wat indruk.
|
||||
|
||||
Ik hou het op Firman.
|
||||
|
||||
da matta. gaat zeker een paar keer top-8 rijden volgens mij en maybe zelfs podium. Maar dan zal het afhangen van de toppers die uitvallen
|
||||
|
||||
heb Firman gekozen ....
de eerste 2 hebben al veel teveel ervaring om rookie genoemd te worden ... Pizzonia heeft al een eeuwigheid bij jaguar getest ... van da matta weet ik vrij weinig
|
||||
|
||||
Firman volgens mij. Hij verdient het allezins. In Japan heeft hij een indrukwekkend palmares bijeengereden en daarvoor in Europa net hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Terwijl Zanardi al F1-ervaring had en al wist wat een staande start was, enkel de wagen was ook onderpowered...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik verwacht eigenlijk wel veel van da matta, maar ik verwacht ook van van de BAR-jongens
|
|
||||
|
||||
Als de Toyota-motor heel blijft geef ik Da Matta veel kans!
|
|