![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
shake down Toyota op Francorchamps
"Op de zaterdag van het Spa Belpro Tropy weekend (10 mei), van Spa Euro Race (7 juni), het Racing Festival (20 september) en de vrijdag van de 24 uren (25 juli) zal Toyota op het einde van de dag de shake down van zijn F1 doen op het circuit van Francorchamps. Riccardo Zonta zal telkens de reglementaire 50 km voor zijn rekening nemen"
( Bron: Turbo Magazine n°108 ) |
|
||||
|
||||
leuke publiekstrekker.............Koln - Spa is maar een klein stukje. Wordt wel de eerste keer dat we een F1 met koplampen zien, want einde van de dag, in dit geval 7 juni Euroraces, spreken we toch over een uur of 11 's avonds
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 29-03-2003 at 16:35. |
|
||||
|
||||
zo wil ik het horen !
|
||||
|
||||
In '96 heeft Bouillon ooit mistlampen op zijn Sauber laten monteren tijdens de vrije trainingen voor de grote prijs van Europa dat jaar. Of hij er effectief meegereden heeft, dat weet ik echter niet.
|
|
||||
|
||||
Yeah, met een "night-vision" pod alla WRC, dat wil ik zien!
![]() |
|
||||
|
||||
Nee, 2 spots op de sidepods, en een waar de t-cam normaal staat, dat zal vonken geven.
|
|||
|
|||
Toyota test tijdens het Spa Weekend !
Al wie hartsgrondig betreurt dat de Formule 1 Francorchamps de rug heeft toegekeerd, en dat zijn er heel wat, kan dit weekeinde zijn hartje ophalen. Want wat wil het gelukkige toeval ? Toyota Team F1 gaat in Francorchamps zijn shake-down doen voor de Grote Prijs van Oostenrijk. De F1-cel van de Japanse constructeur is in Keulen gevestigd en gebruikt Francorchamps vaak als testcircuit. Meer info op www.misteryracing.com
/* thread samengevoegd met de bestaande. mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu */ Last edited by Bart; 07-05-2003 at 19:07. |
|
||||
|
||||
Joepie !
Mijn fototoestel steekt al in mijn rugzak ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Francorchamps ligt in de Ardennen en die liggen in België (slimme redenering tot nu toe) maar ons weer hier kennende. Zouden die buiten komen met de Toyota als het regent ofzo ??
Ik ga alleen zondag na de Belcar zien en als ik dan speciaal anderhalf uur moet rijden voor wa regendruppels :-s |
|
||||
|
||||
Het weer voor dit weekend is toch redelijk positief.
Zaterdag een temperatuur tot bijna 20 °C (landelijk gemiddelde) en het blijft droog. Zondag begint de dag droog, tegen de avond zal er meer bewolking komen en is er een kans op wat regen. De temperatuur zal wel wat gaan dalen. |
|
||||
|
||||
Het weer valt mee maar nu een ander vraag. Zou er om 19uur nog inkom moeten betaald worden
![]() Heeft iemand hier een idee van ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben alweer blij dat we in Spa blijven overnachten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De shake down was dus gratis. Een geluk dat we op Eau Rouge gekeken hebben want ze deden de start en op het rechte stuk draaiden ze terug richting pits. Tussen 19uur en 21uur hebben we de Toyota toch 5x zien langs komen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|