![]() |
|
|
||||
|
||||
DTB-lan
Op 11-12-13 april organiseert Jeugdhuis KV-kaffee een lanparty voor 180 personen. Lan vindt plaats in Hoboken (kiel).
Wat wordt daar vooral gespeeld? - alle games die gevraagd worden door de aanwezigen. Wil je dus met een hele groep F1-2002 spelen ... dan voorzien wij een compo voor F1-2002 En wat is er voozien van netwerk? 8 keer een 3Com® SuperStack® 3 Switch 4226T met 24 poorten deze worden gekoppeld dmv een gigabit-switch Heel het netwerk is voorzien van een UPS-systeem om stroomproblemen te voorkomen. Voor de grootste compo's zijn ook knappe prijzen voorzien (een paar voorbeeldjes): MSI GeForce4 TI4200 AGP 8x 128MB DDR TV/OUT + DVI Soundblaster Audigy 2 Pioneer DVD-RW 105 Retail Kit Wat kost zo een heel weekend plezier maken? 15€ (indien je met een grotere groep komt daalt de prijs nog aanzienlijk) Ik zal daar aanwezig zijn als netwerkbeheerder en serveradmin meer info? http://dtb.kavka.be
|
|||
|
|||
k zie da wel zitten, mor t kiel: do I dare ?
![]() btw, zedde gij dan actief in kv ?
If the enemy is in range, so are you. Last edited by Butcher; 08-04-2003 at 14:45. |
|
||||
|
||||
ik kom regelmatig wel int kv-kaffee ja
bovendien help ik op de fuiven in het tap-team en op de lans ben ik sinds deze editie sysadmin/netwerkdude
|
|||
|
|||
k ga al van men 12 jaar op kampen van KV, eerste zien ofdak kan en zodra dat zeker is schrijf k me in.
|
||||
|
||||
Re: DTB-lan
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
let me guess: one handed fun ?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Airco, will u be @ FOM?
|
||||
|
||||
sowwy
deze keer niet Laurent .... heb andere verplichtingen dat weekend ![]() Ik leen het fom-netwerkmateriaal wel voor een weekje .... kan ik toch op zijn minst het netwerk al nabouwen op onze lan ![]()
|
|||
|
|||
tis geregeld, i'll be there
![]() morgen inschrijven sé
|
|