De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Motorsport-pitbabes
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-04-2003, 22:06
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Schoon vrouwen

Hier geen babes, maar gewoon schone vrouwen

Allé, geen babe
Old 08-04-2003, 22:07
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
ah, fijn, ik was die babes beu !
Old 08-04-2003, 22:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik zou het toch op prijs stellen als we ons zouden houden aan de pure autosport-babes, of in een nog bredere zin de "motorsport-babes" die je op en rond de circuits kan vinden. Het andere vrouwelijk schoon is hier (net zoald het ditto mannelijk schoon trouwens, maar dat zie je hier niet zo vaak opduiken) niet op zijn plaats, zoals ook op de algemene ledenvergadering gestipuleerd. Wie graag mooie vrouwen ziet kan zijn gading ruimschoots vinden op het internet, daar hebben we De Paddock niet voor opgericht.

Beschouw dit aub niet als een waarschuwing of als kleinzerig doen, het is gewoon de policy en we dienen er ons allemaal trachten aan te houden.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2003, 22:21
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Ok, maar dan moeten we mischien wel het onderschrift en de naam van de babes sectie veranderen, want dat nodigt toch uit hé, zeg nu zelf ;-). I wist hoedanook van niets, aangezien ik nietop vergadering aanwezig was, en ook de naam van het forumgedeelte anders deed vermoeden...
Old 08-04-2003, 22:22
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Komt in orde.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-04-2003, 22:25
Sennake's Avatar
Administrator

Dat is een positieve suggestie. Daar zullen we inderdaad werk van maken. En dat je niet op de ledenvergadering was is je volste recht, en ik kijk ook in eigen boezem als ik zeg dat het verslag van die ledenvergadering nog niet gepost werd, zodat je het ook niet gelezen kon hebben. Daarom ook dat ik je vriendelijk gevraagd heb om ze in het vervolg achterwege te laten. Je positieve reactie hierop bewijst dat je een redelijk mens bent, waarmee je kan praten

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-04-2003, 22:33
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by sledge
Ok, maar dan moeten we mischien wel het onderschrift en de naam van de babes sectie veranderen, want dat nodigt toch uit hé, zeg nu zelf ;-). I wist hoedanook van niets, aangezien ik nietop vergadering aanwezig was, en ook de naam van het forumgedeelte anders deed vermoeden...
Is ondertussen gebeurd. Met dank voor de tip.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 09-04-2003, 00:22
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ik vond dat toch niet zo'n goed voorstel eigenlijk feitelijk... Op de volgende vergadering gaan hierover hevige discussies rondbarsten! Hou u al maar klaar ze
Reply With Quote
Old 09-04-2003, 11:07
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by sledge
Jaja da's ne'n uittleg gelijk ne'n andere. Ze weten allemaal van niets en zijn nooit waar ze moeten zijn...

Reply With Quote
Old 09-04-2003, 15:01
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

moet eerlijk zijn dat ik het puur op motorsportbabes houden ook niet zo zie zitten
ik stel dus bij deze voor om het voorlopig gewoon zo te laten en op de volgende ledenvergadering er eens heftig over te klappen kwestie van nog iets langer te kunnen genieten hé

de examens komen er weer aan en de ontspanning moet toch van ergens komen! als er genoeg motorsportbabes te vinden zijn is dat probleem natuurlijk meteen opgelost
Old 09-04-2003, 15:24
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

geen probleem hoor, ik zal direct eens wat motorsport babes posten. Ge moet overal wat uwe weg vinden hé
Old 10-04-2003, 00:23
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by Maarten
moet eerlijk zijn dat ik het puur op motorsportbabes houden ook niet zo zie zitten
ik stel dus bij deze voor om het voorlopig gewoon zo te laten en op de volgende ledenvergadering er eens heftig over te klappen kwestie van nog iets langer te kunnen genieten hé

de examens komen er weer aan en de ontspanning moet toch van ergens komen! als er genoeg motorsportbabes te vinden zijn is dat probleem natuurlijk meteen opgelost
Dat kan goed zijn Maarten, maar er is al genoeg over gepalaberd op de vorige ledenvergadering en de beslissing is gevallen. De afwezigen die niet konden stemmen of meepraten hebben trouwens altijd ongelijk. Maar er zijn genoeg sites op het net waar je ruimschoots je gading kan vinden, daar twijfel ik niet aan. Op De Paddock hebben ze echter niets verloren. End of discussion.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 10-04-2003, 20:45
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Sennake
Dat kan goed zijn Maarten, maar er is al genoeg over gepalaberd op de vorige ledenvergadering en de beslissing is gevallen. De afwezigen die niet konden stemmen of meepraten hebben trouwens altijd ongelijk. Maar er zijn genoeg sites op het net waar je ruimschoots je gading kan vinden, daar twijfel ik niet aan. Op De Paddock hebben ze echter niets verloren. End of discussion.
ok, maar ik kon toch maar nog eens proberen hé
tis gemakkelijk als ge alles op één site vindt
Old 10-04-2003, 23:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Maarten

tis gemakkelijk als ge alles op één site vindt
Vinnek er ook van
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules